12 listopada 2010

Nova igračka

Sinoć sam dobila na poklon novu igračku. Nakon što sam oparila prste po ko zna koji put dragi me razveselio novim pištoljem za vruće ljepljenje! Imam ideju što ću prvo zalipit!
 
 A u međuvremenu evo još par prstenčića koje sam napravila...
 UDOVICA - Podesivi prsten u boji srebra, promjer cvijeta je cca 5 cm - 35 kn
 MICROS - Podesivi prsten boje starog zlata, cvijet promjera cca 4 cm - 35 kn
 ĐENTILE - Podesivi prsten boje srebra, promjer cvijeta cca 4,5 cm - 35 kn
USIDRI SE - Podesivi bakreni prsten, promjer cvijeta cca 4 cm - PRODAN!

4 komentara:

lina kaže...

Super prsteni obozavam kako hrabro spajaš kombinacije boja latica tj. da ti cijeli cvijet nije istog uzorka. I fora su mu ti cvijeteki kaj radiš to šivaš ili lijepiš?

Pozzz :)

tina.b. kaže...

hvala Lina :) Volim da su cvitići zaigrani i veseli, al ima ih i jednobojnih za one koji više vole klasiku.
Što se izrade tiče, latice prvo zašijem jedne za drugu, a onda ih skupa zalipim vrućim lipilom za podlogu.

Izzy kaže...

Cvjetići su jako slatki i čestitam na novoj igrački koja bome više nije ni igračka već pravi komad alata - nisam ni znala da Bosch proizvodi ove pištolje! Ja sam sahranila već 2 komada tako da pod hitno moram kupiti nešto kvalitetno! :)

tina.b. kaže...

haha, moj momak ti je lud za alatima, ima sve živo pa je on mislio i na sebe kad mi ga je poklonio ;) neće mi reč koliko košta tako da ne znam, al je genijalan, danas ga isprobala!