22 listopada 2010

One day, baby, one day....

Sjećate se mog malog svemira? E, sad da vam objasnim zašto mrzim ovo doba godine. Osim što opada lišće sa velikog stabla koje se nalazi tik do moje kuće pa ga je uvik puno dvorište  (to sam već spomenila), osim što triba prisložit ormar i izvadit zimsku odjeću (i o tome sam već kukala), osim što su se svi (pametni) ljudi razbižali (...) ovo je doba godine koje zahtjeva kućno grijanje. E, sad, to u mojoj kući znači da treba napravit mista za pećicu (koja je na drva, znači da triba napravit mista i za sanduk u kojem stoje drva). A to znači da sam opet ostala bez radnog prostora! Sad triba u nekih 12 kvadrata smistit i moj radni stol i stol za kompjutor i kauč i pećicu i televiziju, i knjige,  i plače mi se!

Sanjam da imam vlastitu radnu sobu, ma samo par kvadrata, al da su moja i da me nitko iz njih ne može izbacit, nikad. Ja bi svoju radnu sobu. Nema više mog malog svemira..... Šnjuuuuh!
 

Broj komentara: 5:

seka kaže...

samo kukas :)

tina.b. kaže...

Seko, u Trpnju sam, shvati me ;) Slikaji, šta radiš doma?!

seka kaže...

hahha...znan!sutra u 4 :) lipo ti sidi u auto i dodji samnon skurlavat,jos bolji dodji i budi izlagac :))

Lilly... kaže...

Ma ja ne sumnjam da ćeš i dalje jednako dobro stvarati! Nemoj bit tužna!Inspiracija dođe na najčudnijim mjestima, a onda je samo nebo granica, nije li? :))

tina.b. kaže...

eee, možda drugi put!? Vidim ja odvuć ćeš ti još taj diplomski, nije priša, doć ja do tebe ;)

Lilly, je, istina je! Evo, već sam nešto iskombinirala i izračunala i ipak će se nać mista i za moj stol i još za jedan stol (doduše u sobi) di ću stavit Bernette (šivaću) ;) Valjda se sve može kad se hoće.... a i valjda ću moć prolazit kroz kuću od pustih stolova he he he ;D