15 listopada 2010

Ponekad je manje - više!

Jučer sam uvukla nekoliko satenskih traka u nekoliko lanaca, sastavljala perle u lance (oni koji rade nakit znaju da takve stvari oduzimaju dosta vrimena), a na kraju ništa nisam iskoristila za dva lančića koja sam napravila. Ah, dobro, neće propast, a do tad evo što se izrodilo u potrazi za inspiracijom!
SIMPLE - Lančić napravljen od kombinacije dvaju lanaca u boji srebra, dužina cca 50 cm, 55 kn
 RASTAVI ME, SASTAVI ME - PRODAN!

Da, jedno pitanjce za kolege blogere s blogspot.com-a - šteka li vam postavljanje slika u zadnje vrime? Mene će izludit ;)

3 komentara:

Lilly... kaže...

Lijepo! I meni slike malo štekaju, ne znam u čem je stvar...Pozdrav! :)

LadyA kaže...

Odlično, kao i uvijek!!
Štekaju, ali se u zadnja dva dana smanjuje vrijeme skidanja slika.
PUSA

tina.b. kaže...

hvala cure :**