28 listopada 2010

Svi ih imate doma. Kako ih vi koristite! DIY

Kad netko iskoristi obične, svakodnevne stvrčice i pretvori ih u nešto novo i korisno, to, po mom mišljenu, kazuje koliku ima maštu.  Divno je vidjeti što je drugima skriveno i to podijeliti...

Staklenke! Svi ih imamo doma, neki od nas ih i skupljaju (ili ih gotovo nikad ne bacaju). Za što ih vi koristite?
Meni je prekjučer palo na pamet da bi ja konačno mogla iskoristit jednu od stotine staklenki koje su se nakupile u špajzi. Našla sam onu od meda, s plastičnim čepom. Zatim sam stavila plamen sviće s unutarnje strane čepa da lakše probijem rupu (koju sam napravila s običnim kuhinjskim nožem). Zatim sam  tu rupu oblipila onom trakom koja služi za zaštitu parketa kod pituravanja. Taj sam čep ukrasila s tkaninom i kukićanim kružićem (koji je nekad bio dio miljevića). Zalipila sam ih lipilom za decoupuage. Sad tu istu staklenku koristim za satenske trakice koje su se u ladici petljale.
A evo kako neki drugi kreativci koriste staklenke. Nadam se da će vas njihovi radovi inspirirati da napravite nešto od onih silnih staklenki koje čuvate po kuhinjskim ormarićima. Pošaljite slike ste što napravili :)

4 komentara:

LadyA kaže...

Odličan post!
Imala sam ja prije nekog vremena sličan i zaista je super za koliko ideja se može iskoristiti nešto tako obično i svakodnevno!
PUSA DRAGA

Asja kaže...

izvrsno napravljeno i vrlo inspirativno! dođe mi i da sama nešto probam napraviti od staklenki koje mi skupljaju prašinu u kuhinji :)

tina.b. kaže...

ja sam napravila svoju staklenku i tila sam nadodat još ideja za kreativce da bude malo življi post:) googlala sam 'jar' i 'jar use' i nisam znala koju bi sliku prije stavila. Uz malo mašte se stvarno može svašta od njih napravit.
I meni je Asja došlo da crtam etikete za med kad sam vidila tvoje za pekmez od šljiva ;)

ljupka kaže...

ajme koje originalne ideje! :)morat cu neke pokupiti <3