08 listopada 2010

Tangled up in blue

Nakon lita došla je jesen i sa sobom donila monotoniju, očajan tv program i puno suhog lišća u dvorištu pa valjda nije ni čudo što nemam volje, a ni isnspiracije za izradom nakita. Dobro, ima i drugih razloga, al njima nije misto na blogu.
No eto, da se othrvam negativnim osjećajima i mislima danas sam odlučila, ukoliko je i vama dan dosadan i monoton, popravit (nam) raspoloženje veselim radovima Asje Boroš.
Njen stari blog, Three little cameras, otkrila sam prošle godine i bila njime oduševljena. U međuvremenu sam imala problema s kompićem pa sam izgubila sve adrese u 'omiljenima' pa sam tako nekako zaboravila i na taj blog. Preksinoć sam tražila neke crtkarije (doodles) na google-u kad mi iskoči njena stranica! Novi blog/stranica nosi njezino ime, a na njemu predstavlja svoje radove koje uključuju crteže, ilustracije i fotografije (obratite pozornost na konceptualnu fotografiju, meni su one najzanimljivije). Na stranici također ima i web shop za one koji su zainteresirani za kupnju njezinih radova.
U nastavku vam predstavljam  neke od ilustracija koje su meni najdraže.
 Breezy
 Daydream
 Moon
 Mouse - daydreaming
 Mousey
 Make a wish

Island
Gledam te njene radove i stvarno me motiviraju da i sama crtam, stvaram, maštam... Jednostavno su prekrasni!

Edit:  Eh da, zaboravih, dok sam tako tražila crtkarije naletila sam na jednu kamp kućicu koja se savršeno uklopila u našu priču....

Broj komentara: 6:

Ivana Kranjcec kaže...

odlični blogovi i tvoj i njen :D
pozdrav Ivana
http://styletonezagreb.blogspot.com/

Asja kaže...

drago mi je što te moji radovi inspiriraju i drago mi je što si sastavila ovaj post i to najviše iz razloga što sam tako ja otkrila tvoj blog i što ću ga s užitkom pratiti!

tina.b. kaže...

Ivana, hvala :) i ja sam bacila oko na tvoj i ide u omiljene!

Asja, drago mi je da ti se sviđa post, a i blog... i što ćeš ga s užitkom pratiti :)

LadyA kaže...

Sweet!! Zadnja fotka mi je prelijepa, ma prava romantika;)
PUSA

tina.b. kaže...

haha, a ovo smo se slikali baš ispred naše kamp kućice! Savršeno se potrefilo :)

D. kaže...

Misic koji kaze "Say cheese!" :D