01 listopada 2010

The thrill is gone

U zadnje vrime nemam inspiracije, a ni volje za izradu nakita, a s obzirom da su sinoć bile dvi (ne jedna nego dvi?!!) utakmice na TV-u nisam imala nekog izbora. Sila sam  za radni stol, uzela prvo što našla ispred sebe i od toga krenila. Ispalo je ovo:
DREAM A LITTLE DREAM OF ME - PRODANA!
WISH YOU WERE HERE - PRODANA!

Broj komentara: 9:

LadyA kaže...

Draga moja, ja ti želim što više utakmica na tv-u, jer koliko vidim jako te dobro inspiriraju! Ovo je nešto baš po mom ukusu, stvarno mi se jako sviđaju obje!!! Svaka čast, pusa!

LadyA kaže...

PS: Gdje si nabavila taj rasni ženski torzo? Baš je fora za ovakvo predstavljanje nakita!

tina.b. kaže...

ahaha, to je moja Đurđica!! Pisala sam o njoj! Sestra mi je dala, a ona je skupila u nekom dućanu di prodaju donje rublje - zatvaro se, a teta ih je tila bacit. Kolegica je sad lampa... mislim da je moju Đurđi ipak dočekalo bolji poso - san svake lutke! ;)
I hvala na komplimentu za nakit (iako ja ipak ne bi više utakmica na TV-u)

Anonimno kaže...

Stigle su nausnice, hvala puno =)
Odlicne su, svidja mi se kako je sve pazljivo zapakirano, naravno da cu i dalje pratiti blog. Mozda se uskoro odvazim i otvoriti svoj. Slikati cu se sa nausnicama, pa posaljem sliku za kolaž ;)
I usput, odlične su i ove ogrlice, sviđa mi se što radiš toliko raznolikih stvari.

Maja

tina.b. kaže...

Ej Majo, pa već je stiglo?! Ko bi reč našu poštu :) Drago mi je da ti se sviđaju, a za blog svakako navijam... samo triba imat malo vrimena, ništa više. Ako se odlučiš svakako pošalji link!
Pusa :*

danijela2202 kaže...

Draga Tina.Čitala sam tvoj blog prije i tada ga (ne znam zašto)nisam popratila.Evo sada ispravljam tu grešku.(jedva te pronašla opet među svim tim blogovima)sve pohvale za blog i sve radove.Najviše me se dojmio nakt od drveta:samo tako nastavi,čitam te s guštom!!Pozz od Danijele!!

lina kaže...

Meni su jednostavno fantastične :)

Anonimno kaže...

Stigao je i broš :) predobar je i uživo izgleda puno puno ljepše baš digne neku obićnu majicu ;)
btw. ova ogrlica WISH YOU WERE HERE je savršentsvto 5+ za ideju i izvedbu :D

Tanja

tina.b. kaže...

ma hvala vam cure... kad vam se nešto tako svidi odmah mi dođe se bacim na izradu novog nakita :)