19 listopada 2010

U bilom

PRODAN!
 
Broševi: Last kiss (promjer cvijeta cca 5 cm)  i  Baciami ancora (promjer cvijeta cca 6 cm) napravljeni su od čipke, s unutarnje strane metalna kopča - 35 kn, Good fortune je manji broš (promjer cvijeta je cca 4 cm) napravljen od tila, s unutarnje strane metalna kopča - 20 kn
 PRODAN!
Prstenje: Walk away, manji prsten od tila (promjer cvijeta je cca 3,5 cm), podesivi prsten boje starog zlata - 30 kn; When you were young (promjer cvijeta cca 5,5 cm),  Atticus (promjer cvijeta cca 4 cm) i Lost (PRODAN) napravljeni su od čipke i imaju podesive prstene u zlatnoj ili boji starog zlata - 35 kn

Broj komentara: 8:

lina kaže...

Super su, skuzila sam da imaš 2 tipa latica,okrugle i špic, zakon si spojila materijale, pozzzzzdravvv :)))))))))

Mila kaže...

Daj stvarno su prekrasni svi!Super si :)
Da,sve lijepo mi nažalost prebrzo prođe...

tina.b. kaže...

Lina, je, igram se malo s laticama.... mada su mi ove kombinacije malo dosadile pa ću pokušat osmislit i treću vrstu ;)

Mila, uživaj dok lipo traje :)

tina.b. kaže...

da, zaboravih, Lina, imaš li i ti svoj blog?

LadyA kaže...

Baš si mi vrijedna ovih dana..
imaš super inspiraciju,
a radovi su odlični!!
PUSA

tina.b. kaže...

jesam, jesam :) hehehe, imala sam neke narudžbe pa sam se raspištoljila ;)

lina kaže...

Draga moja Tina nemam svoj blog ma da sam ga već 1000 puta htijela napraviti jel sam imala svašta za reći i staviti svoje radove,ali zbog posla i faksa ne stignem.
Budem iduće godine negdje 2-3 mjesec počela pisati blog pa ti javim :))

Ali na cvijetinfo forumu imaš moju galeriju: http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=4068

Asja kaže...

super je ovo bijelo prstenje, vrlo originalna kombinacija!