16 studenoga 2010

And Alf said: 'Nice planet you have here. Love what you've done with it?!'

Sinoć sam se malo igrala sa pučicama da se bar malo odmorim od maslina, maslina, mandarina, maslina. Evo što je od njih ispalo, a jedva čekam da ih iskoristim u izradi nakiTIĆa!
A ovako su ispale zahvalnice koje sam isto sinoć dovršila! Isprintala sam ih na malo debljem papiru koji nije baš bijeli, onako, što bi moja mama rekla više boja bile kave :) Na njih sam dodala mašnice i one male znakove za borbu protiv raka (dojke) da im dam više osobni pečat i da svaku na neki način napravim posebnom. Neke sam i rezala s novim ukrasnim škarama, al' nisam baš zadovoljna.... ne režu baš najbolje :(

4 komentara:

Zondra Art kaže...

Sve pohvale za kreativnu ideju, odlična je i orginalna.

Veliki pozdrav.

tina.b. kaže...

Hvala Zondra! Baš si draga :*

martina kaže...

Bila sam oduševljena zahvalnicom koju sam dobila uz naručeni nakit, a ova ideja sa mašnicom je super!!!

tina.b. kaže...

Jeeej Martina, uspila si! Drago mi je da pratiš moj blog i da ti se zahvalnica svidila :*