10 studenoga 2010

Hooked!

Konačno sam riještila ovaj nered, uz pomoć najdraže mi rodice, kojoj očito nije bilo lako. Al, eto, zajedničkim snagama smo i mom ormaru došle u kraj. Sada slobodno diše (i taman će još stat koja ovosezonska majčica iz neumskog Azel Franca). Moram priznat da sam se nekih komada odjeće jedva riješila, al bilo je to ko dizanje flastera - brzinski i bez žaljenja! Odluka je pala da ove zime sve što je ostalo u ormaru zapravo i obučem.
Ova ekipa, a kojoj su se kasnije priključile još dvi ovakve vrećice, je užicala prijevoz do Caritasa. Nadam se da će nekog ove stvarčice ugrijat ovu zimu (kad već nisu mene :)
Btw, za sad sam odustala od ideje da ubacim novu rubriku jer sam odjeću ovaj put poklonila. 
S ormara sam prešla na sređivanje radnog stola i stvarčica za izradu nakita koje dobrim dijelom držim u kutijama od cipela. Kutije sam oblipila salvetama i stripom i to s drvofiksom pomiješanim s vodom (malo sam šparala na ljepilu za decoupage pošto sam imala 3 kutije za obradit, al ovom sam kombinacijom više nego zadovoljna; ovaj zgužvani donji dio kutije je namjerno takav).
Mislim da sam već spominjala zlatne ruke moje mame, al evo, da ne ostane samo na ričima. Ove cvitiće mi je ona iskukičala neki dan, rekla je: 'jutros, uz televiziju'?! Eh, bojim se da ja to neću nikad bit u stanju (mislim, ne da ne bi mogla, jeli, ovaj, nego, štitnjača mi ne dopušta toliko mirnoće u prstima, a ni u živcima). Jedva ih čekam iskoristit za izradu nakita. Hvala mama :*

I da, još nešto... Vi koji me pratite, sjećate se ovog posta? Ha, je, tribalo mi je malo vrimena, al prva uspješna kupnja preko eBay-a je obavljena! Stigle su mi pučice koje sam naručila prije 15ak dana (a u međuvremenu kupila još 6 stvari koje s nestrpljenjem čekam). Uhodavam se tek, al već sam se navukla. Visim svaki dan i nastojim uhvatit što povoljnije materijale za nakit koji su u našim hobi dućanima dosta skupi.
 Nego, vi koji ste registrirani i koji kupujete na ovaj način, jeste uočili da vas sam eBay pri registraciji (vjerojatno taj jedan i jedini put) upozori da njegovo korištenje stvara ovisnost i da ga koristite razumno?! Znam o čemu govori, o da, znam!

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Ti si stvarno bila jako vrijedna, svaka čast!
I meni bi trebalo jedno takvo "pospremanje" ormara.

Pozdrav.

LadyA kaže...

Ajmee..svaka vam čast!
Super su mi ovi gumbi..
jedva čekav da vidim ostatak!
PUSA

Drangulije kaže...

Ohohoo... Koliko stvari od tebe... Ja sam inace vezana za sve stvarcice koje sam ikada kupila (ako je udobna i ako se u njoj osecam dobro)... Svaka ima neku posebnu pricu :D hahaha... Smesno zvuci, znam...

Sto se tice sredjivanja stvari i materijala za rad, uhh... i mene tako nesto ceka. Svidja mi se kako si sredila kutiju :) Svaka cast!
A svaka cast i za tvoju mamu :) Ja ne znam da heklam (tek ucim i to ne bas jako uspesno) pa nikako da namolim mamu da mi uradi sta sam zamislila... :)

A sto se tice kupovine preko Ebay-a, uh... blago tebi... kod nas je tako da jos ne mozemo placati preko neta, a ako se nekako i snadjes, uvek postoji opcija da ce ti naplatiti carinu samo tako... Kod nas je to igra na srecu :D BUKVALNO.
Vidim, kod tebe je napisano da je oslobodjeno carine... :) Kako li si samo to uspela? :) Podelis tu tajnu sa nama- obicnim smrtnicima? :)

tina.b. kaže...

Da, da, bila sam vrijedna...

Drangulije, ja sam par puta pokušala uzet kukicu u ruke, al sam brzo odustala. I ja i mama smo zaključile da nemam talenta i da nije to za mene :D Ovako njoj kažem kad joj se da da malo kukiča pa što ispadne, ja ću to već nekako iskoristit!
A što se eBaya tiče, pa u nas je situacija s carinom manje-više ista... Mislim da je nekih 100injak kn dozvoljeno, a preko toga se naplaćuje carina (al opet ovisi i vrsti robe i bla bla bla). Svodi se na to ako kupuješ male vrijednosti (mene su recimo ove pučice s poštarinom koštale 25 kn) mislim da onda ne bi tribalo bit carinjenja. U svakom slučaju i ja se još učim, ovo mi je bila prva kupnja, vidit ćemo kad počmu stizat ostale narudžbe jel i one prolaze bez carine.
Kako to da ne možete plaćat preko Interneta?

Drangulije kaže...

Pa zemlja Srbija nema mogucnost placanja preko neta, jer nije neki sporazum JOS postignut, naravno! Kod nas ti je tako sve u zaostatku.
Mada, JEDNA banka (neku reci koja, naravno) kod nas daje JEDNU vrstu kartice, s kojom mozes da placas, s tim da je opet problem onda kada i narucis, carina... Ma... haos...

tina.b. kaže...

Ma da, vidiš, ja mislila da smo mi zadnja rupa na svirali jer, koliko mi je poznato, mi ne možemo prodavat preko eBaya radi sličnih razloga.