15 studenoga 2010

Hvala na kupnji!

Drage moje čitateljice, prijateljice, oprostite mi na nedostatku postova zadnjih dana. Bojim se da mi se život trenutno sastoji od (branja) maslina, maslina, mandarina, maslina pa kad padne mrak više nemam volje za nikakav kreativni rad :) Jedino što sam uspila napravit jest poigrat se na kompjuteru sa zahvalnicama koje prilažem uz kupnju nakiTIĆa...

Broj komentara: 6:

SmallG kaže...

Ajme Tina preslatke su! :) Jedna zgodnija od druge! :))

Zondra Art kaže...

Preslatkoo, super ideja!!!
Veliki pozdrav.

LadyA kaže...

Haha ma presuper!!
Kako li si samo to napravila,
da mi je znati..
PUSA

tina.b. kaže...

hvala cure :)
Večeras sam bila vridna - još sam ih i isprintala i izrezala, ha! A sutra opet u masline.... iako, molim se za malo kiše:)

Drangulije kaže...

Fenomenalna ideja i super odradjeno!
Bas ti zavidim sto znas ovako nesto da radis :)

tina.b. kaže...

ma to je samo malo igranja u photoshopu :) Baš ću večeras stavit slike isprintanih :)