02 studenoga 2010

''The replacement for me...He would have big arms so that he could hug her all the time''

Sjetan vikend, al' uvik je tako na ove dane... U mislima s dragim ljudima koji su na nekom boljem i lipšem mistu....
Jedan od grafita u Branimirovoj. Meni najdraži. Jeste pročitali tekst? I ja bi jedno ovakvo čudovište.

Broj komentara: 8:

Zondra Art kaže...

Preslatko!!!

Lilly... kaže...

Super je! Nisam primjetila grafit, možda sad obratim pažnju... :))

LadyA kaže...

Haha preslatko je,
malo GMO pile;)
PUSA

tina.b. kaže...

grafite u Branimirovoj sam slikala još prošle godine a tek sam sad iskoristila manjak inspiracije i višak melankolije i uploadala jednu od njih :)

bubu kaže...

medeno, meni su uopće svi ti grafiti u Branimirovoj tako originalni, svaki put kad prolazim tamo vidim jedan novi koji me razveseli!

Asja kaže...

baš slatko! i ja bi jedno takvo :)

Creaticum kaže...

Nisam više u ZG, ali sam nekada često prolazila onuda i znala grafite napamet. Ovaj je ZAKON!

Jelena kaže...

obozavam grafite, a ovaj je stvarno presladak!