10 prosinca 2010

DIY - iz ničega stvori nešto!

Vjerojatno sam već nekoliko puta spomenula kako volim jednostavne stvari, a još više volim kad netko ima dovoljno mašte dati starim stvarima novi smisao!
Prije nego se 'riješite' stare stolice koju ste našli na tavanu, stanite, potražite inspiraciju, uhvatite malo volje i prepustite se užitku stvaranja! Evo nekoliko ideja:
Foto via Design Sponge
 Foto via Cafemom blog
Foto via Flickr 
Pogađate od čega je ovaj tabure napravljen?!
Foto via Esprit Cabane
Ovo je moja stolica! Na žalost, zaboravila sam je slikati (opet?!) prije preuređenja :( No dobro, riječ je o običnoj drvenoj stolici koju sam pronašla na šufitu (tavanu). Obrađena je u decoupage tehnici... slike sam kidala iz novina, a ljepila sam ih drvofiksom. Kad se sve dobro prosušilo premazala sam je dvokomponentnim prozirnim lakom. Ovo ljeto služila je za primamljivanje kupaca na štand :)

Ne mogu odolit, a da u nastavku ne stavim par ekstremnijih ideja za uređenje stolica i fotelja! 
Foto via Inhabitat
Ne sjećam se odkud mi ova slika :(

Momak i ja imamo u planu malu avanturu. Plan nam je pokušati napraviti sličan tabure/stol kao na donjoj slici. Ukoliko se konačno odvažimo nastojat ću poslikati korake za one koji imaju doma dašćica i ostalih potrebnih materijala, a i volje, za izradu ovakvog taburea.
 Foto via Inhabitat - Uhuru Design’s Stoolen chair

4 komentara:

Fantastic hobby kaže...

Sigurno je ova fotelja od štikli jako udobna...hehehe...Slikice su super, posebno mi se sviđa noćni ormarić - sjedalica!

Drangulije kaže...

Super ideje!

Sto se tice tvoje zelje da napravis tabure kao sa slike- evo jos jedne ideje- negde sam (davno) videla da se samo spolja stavljaju cele dascice, dok je unutrasnjost napravljena od nekog drugog materijala (ne znam naravno kog (:), pa se prekriva delicima isecenih dascica... samo po gornjem delu. Nadam se da si me razmula, sta sam htela reci...

tina.b. kaže...

Fantastic Hobby - definitivno ne ;) Ali mi je totalna fora pa nisam odolila.... sad, da bi je tila imat u svom dnevno, baš i ne ;)

Drangulije - mi baš kombiniramo kako bi ga napravili. Dragi kaže, a čini mi se da je u pravu, da bi na neki način (osim ovim vanjskim krugom) nekako dašćice međusobno trebalo spojiti... Al vidiš, to što ti kažeš (pišeš ;) nije mi ni palo na pamet?! Ako i ima nešto unutra dobro su to zakamuflirali!

eda kaže...

Odličan izbor fotografija, i ja jako volim od starih stvari napraviti novo i unikatno... I sve pohvale za tvoju stolicu, fantastično si je uredila, vjerujem da je bila glavna atrakcija...