04 prosinca 2010

Dream a little dream of me!

Sanjam da imam radni prostor poput ovog na gornjoj slici! Prozračan, pun svijetla, razigran, udoban, topao i dovoljno prostran....
Ako već ne bi mogla imati takav radni prostor onda barem radni stol s policama, kao na donjoj slici, koji bi mogla zatvoriti i da nitko ni ne zna da je tu?!
Sada se zadovoljavam s nešto većim radnim stolom koji se nalazi u dnevnom i koliko se god trudila jednostavno nikad, ali nikad, nije uredan. Toliko sam kroz zadnjih godinu dana skupila materijala za izradu nakita da mi sve to nestane na police koje imam u radnom stolu, a i na njemu. Onda sam još nabavila dva para plastičnih polica koje se nalaze u prostoru za stolicu, a koje moram izbaciti vani kad sjedim za stolom. Pa sam nabavila i dvije košare ne bi li sve to skupa izgledalo koliko - toliko pristojnije, ali se na kraju ispostavilo da te košare ne stanu ni u rupu za stolicu, ni na police u stolu, ni na stol pa moraju biti pored stola. Još je tu koš za smeće koji moram imati u blizini, drva za peć.... Moram li pričat dalje?! Ne! Stol govori sam za sebe!
A sad, kad je već u neredu, bacam se na nakit! Nadam se da će idući post bit pun novih stvarčica.... Bio bi me red više ;)

Ugodan vikend svima!

Broj komentara: 6:

Drangulije kaže...

Polako ali sigurno, videces... bice tako kako zelis :)
A one slike od gore, hmmm... imaju neku sterilnu atmosferu, koju mogu da imaju samo prostori namesteni za fotografisanje :)... Tako da, nekada mozda vise privuce upravo to gledatelja... :)
Tvoj sto je OK :) Vidi se da se radi :)
Ja nemam svoj prostor za rad :D Radim za kojim stolom stignem :D Hahahah!

{e-sidora} kaže...

ja baš ovih dana maštam o svojem studiju... što kažeš na ovaj? http://www.flickr.com/photos/geninne/4952553174/in/set-72157624275199812/

tina.b. kaže...

Drangulije, iskreno, nije da me previše nervira nered (snalazim se ja i u njemu;) već što je radni stol u dnevnom pa onda vrijedi - ako je stol u neredu cijeli dnevni je u neredu.

Isidora, ovo je jako organizirano :) Bilo bi divno da barem ponekad moj stol ovako izgleda! Iako, čini mi se nemogućim jer čim nešto radim jednostavno stvorim nered oko sebe :)
Više sam ti ja tip ovakvog nečeg
http://www.flickr.com/photos/shellypaints/5070542324/in/pool-61664629@N00/ - još s velikim prozorom poviše radnog stola ;)
Ah, mogu sanjat, jel tako!?

{e-sidora} kaže...

Pa i treba sanjati! Kako ćemo nešto ostvariti ako nemamo viziju, zar ne? Inače, danas sam ti poslala paket koji je ispao ogroman jer su moju kovertu na pošti još zapakirali u veliku kutiju i napunili hrpom papira, budući da ima nešto lomljivo unutra. Nadam se da će ti poštar donijeti na vrata, da nećeš morati do poštanskog ureda... :)

Asja kaže...

meni se tvoj kretivni kutak sviđa više od gore navedenih studija, kao što Drangulije kaže ti su samo tako namješteni za fotkanje :)

tina.b. kaže...

Jeeeej! Isidora, baš se veselim! Tvoja čarapica je isto gotova i nastojat ću je sutra poslati! A i da moram na poštu po tvoj paket nije problem, skoro pa sam susida s poštom, a i poštarom ;)

Hvala Asja... ma i ja ga volim :)