29 prosinca 2010

HOW TO... wear a brooch!

Svaka žena je luda za cipelama i torbama. Tako bar kažu. Iako volim i jedno i drugo, ludujem samo za šalovima. Imam ih dovoljno da se posrami bilo čiji ormar, ali još nisam pokrila sav spektar boja. Radim na tome.
Zima mi je prilika da ih pokažem u punom sjaju. Još kad dere bura i kad cvokoću zubi pa mogu izbaciti iz ormara one koje spadaju u kategoriju dekica :) Mmmmm..... ŠALOVI!
Tako ja ovih dana nosam uglavnom moj tirkizni šal (koji sam sama isplela, nije da se hvalim?!) i minjam na njemu broševe. I onda mi je palo na pamet da napravim mali postić o tome kako ja koristim broševe koji su mi šalovi među nakitom. Iskoristivi su na mašti na volju načina i zato ih volim.

Dakle, evo kako ih koristim, osim klasničnog načina (ovratnik kaputa/sakoa/košulje/džempera):
1) na šalu i to u kombinaciji s drugim broševima koji mi se nose taj dan
 2) na torbi - obično da pokrije kakvu rupu ili fleku (mrlju), a nekad i da upotpuni obleku ;)
 3) na rajfu ili ukosnici (u zadnje vrime ovo ne prakticiram iz jednog jedinog razloga - loša frizura)
 4) na kapi - ovo mi je super za zimu jer živne najdosadniju kapu (i glavu)
 5) na lančiću/ima - drži na okupu više različitih lanaca i uokviri cilu priču. Volim ovu kombinaciju.
A evo kako ih drugi koriste:
Foto via Lovely diy
Foto via Flickr

4 komentara:

Drangulije kaže...

hvala na ovim slatkim idejama...
ne znam koje bih pre izdvojila... mada mi se najvise dopada kako je bros oplemenio izgled ogrlice... svaki put isti lancici/ ogrlice, mogu da izgledaju potpuno drugacije...
bas interesantno... :)

tina.b. kaže...

Upravo u tome i jest čar broševa! Upotpune svaku kombinaciju i od običnog naprave neobično! Vrlo koristan komad nakita, ako mene pitaš ;)

Morticia kaže...

Brosevi mogu da se nose na 100 i jedan nacin, doklegod postoji zelja da se nose, sto si i ti sasvim lepo pokazala i dokazala. I srecna Nova godina!

The Closet Digger kaže...

ajme super su mi oni broševi na haljini... bolje od ogrlice (neće se micat :)
suer ideje!
xx