18 prosinca 2010

Job is done!

Ovo gore i još ponešto mojih radova narednih par tjedana starnovnici Dubrovnika (i okolice) moći će pogledati (i kupiti ako žele) 'u živo' u dućanu REGO (na Vojnoviću).

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Jako lijepo i kreativno,želim ti dobru prodaju.
Ugodan vikend.

tina.b. kaže...

Hvala Zondra! I ja se nadam dobroj prodaji (ali ne previše da se ne razočaram) <3

LadyA kaže...

Nisam stigla iskomentirati,
sve mi se jako sviđa!!!
Baš mi je drago što si uspjela dio ugurati u prodavaonicu i malo više približiti svoje radove kupcima.
PUSA!!

SmallG kaže...

Super su radovi! Veseli i šareni! :)
Ja ne sumnjam u prodaju! :)))

tina.b. kaže...

Hvala LadyA! I mama mi je malo pomogla - ona je prva teti koja radi komentirala da radim nakit i tako sam joj poslala par stvarčica i sad evo drugi put još nešto :)

SmallG - hvala! Manje-više sve što radim pršti bojama jer ih volim! Malo sam zakazala s crvenom i narančastom jer mi nisu baš među omiljenima, ali ubacit ću i njih ;)

Asja kaže...

Čestitam! I želim uspješnu prodaju!