16 prosinca 2010

Malo bure bistra glava, puno bure boli glava!

Zadnja dva dana radim punom parom, a rezulat je: 7 pari naušnica, 3 rajfa, 4 ukosnice, 2 prstena i broš! Sve to (i još malo više) ide u jedan dućan u Dubrovniku u nadi da će bar nešto biti prodano prije Božića! 
Ovo ispod su naušnice, nešto malo drugačije od onih koje inače radim (ali i jeftinije). Uživala sam slagajući i kombinirajući perle, boje, mašnice i materijale što mi, za razliku od drugih stvari koje radim, nije oduzelo mnogo vrimena! Jedan par je gotov kroz 20ak min! Da li vam se sviđaju?

Broj komentara: 7:

Lilly... kaže...

Lijepe su! Ajde držim fige da se sve proda i da traže još! :)))

tina.b. kaže...

Hvala Lilly! I ja držim fige;)

Drangulije kaže...

Nadam se da ce da bude prodaje... :)
I svakako se nadam da ces da nosis i neke svoje "standardne" mindjuse... Nema veze sto su skuplje, verujem da bih i neko i kupio... To je neko nepisano pravilo... koliko vidim i cujem od drugih- prvo prdaju ono skuplje :)

Tincha kaže...

prigodna pjesma. :) Puno sreće s prodajom.

Marina kaže...

Lijepe su mi ove sa bijelim biserom/ljubičasta mašna i tamno-siva perla/grimizna mašna... a po koliko ih prodaješ?

tina.b. kaže...

Bok Marina! Drago mi je da ti se sviđaju naušnice... U principu, ove koje su na slici su išle u jedan dućan tako da ne znam da li su se prodale ili ne, ali, mogla bih napraviti slične. Cijena im je 25 kn.

p.s. ove s ljubičastom mašnom imaju metalnu kuglicu srebrne boje, manja perlica je bijela

Marina kaže...

Ma super, nisu uopće skupe... javit ću ti se nakon blagdana da naručim par stvari ;-)