12 prosinca 2010

Moja kućica, moja slobodica!

Vani snježi, bura je ohladila zrak, ali toplo je kraj peći. U ovakvim trenutcima volim zimu. Na špaheru kuha čaj, domaći, od popunca (majčina dušica), mmmmm, cila kuća od njega miriše......

'Ma kakav bio moj rodni prag
on mi je ipak mio i drag
prost je i skroman, ali je moj
tu sam slobodan i gazda svoj!'
Moj nećak slikovnicu iz mog djetinjstva već zna na pamet, skoro cijelu, a ima tek 3 godine :)

Kad smo već kod kućice - što kažete na privjeske za ključeve koje sam napravila danas, uz peć :)?
Natpisi mogu biti personalizirani (slova eng. abecede), cijena jednog privjeska je 20 kn.

3 komentara:

Tincha kaže...

Jako lijepi privjesci.

Drangulije kaže...

Hehehe! Jezeva kucica :) SUPER... secam se ovog crtaca... :)
A dobra ti je ova ideja za priveske :)

tina.b. kaže...

Tincha i Drangulije, hvala :*