20 prosinca 2010

Napokon narukvice!!!

Jučer mi je sinula ideja da napravim narukvicu za koju su mi trebale izreke o smijanju! Googlala sam 'laughing quotes' i nabasala na ovu stranicu, a prva citirana misao je bila od Woody Allena, a glasi ovako:
˝If you want to make God laugh, tell him about your plans.˝
Nasimjala sam se jer ima smisla u onome što je, kaže ta stranica, Woody izjavio, a i moji planovi su bili da napravim smišnu narukvicu.
Na kraju nisam iskoristila tu misao jer jednostavno nije bilo dovoljno mista :) Evo što na kraju na njima piše:
SITNE LAŽI, narukvica napravljena od drvenih dijelova obrađenih u decoupage tehnici (vel jedne pločice je cca 1,7 x 4,5 cm). Spajane su metalnim alkicama u boji srebra. Kopčica vrlo jednostavna za korištenje.
Veličina narukvice se može prilagoditi zapešću kupca! - 70 kn
 SMIJ SE I SVIJET ĆE SE SMIJATI S TOBOM, narukvica napravljena od drvenih dijelova obrađenih u decoupage tehnici (vel jedne pločice je cca 1,7 x 4 cm). Spajane su metalnim alkicama u boji srebra. Kopčica vrlo jednostavna za korištenje.
Veličina narukvice se može prilagoditi zapešću kupca! - 70 kn

P.S. Da li je itko gledao novi Woody Allenov film koji trenutno igra u kinima, 'Upoznat ćeš visokog, tamnog stranca'?

2 komentara:

Asja kaže...

Fenomenalne su!

Zondra Art kaže...

Odlična ideja i izvedba,sve pohvale!!!