03 prosinca 2010

Njegov dah na licu mom.... sreća!

Jučer je dragom bio rođendan i dobio je svečanu (bar po mojim kriterijima) verziju ručka. Razveselio se. Njega stvarno male stvari vesele.
 

Jučer sam saznala ime partnerice u Izzynom Božićnom swap-u. To je  e-sidora čiji sam blog nedavno otkrila i tajno priželjkivala da mi baš ona bude partnerica. Pošto je ona bila vrijedna i već pripremila poklon nije mi bilo druge nego da se i sama bacim na posao. Ovo gore su neke od stvari koje će mi biti potrebne. Nešto je već spremno, nešto je polugotovo, a nešto još nije ni smišljeno.... Sve u svemu, ne bi bio red da vidite što sam joj pripremila prije nje pa ću vam onda sve stvarčice pokazati kad ih ona primi. Pošteno?

4 komentara:

LadyA kaže...

Ajme ovo je zaista prekrasan
dar za rođendan!
Sitnice više vezuju ljude od skupih darova, ti si se jako potrudila i izgleda baš primamljivo:)!
Swap se čini zanimljiv, jedva čekam da vidim sve poklone..
uh i ja krećem u realizaciju istog!
PUSA

{e-sidora} kaže...

juhuhu! jedva čekam... :) postala sam fan tvoje facebook stranice!

tina.b. kaže...

haha, vidim, sve smo nestrpljive!

isidora, i ja sam bila vrijedna i završila čarapicu i poklone sinoć, tokom idućeg tjedna će biti na pošti! Nadam se da će ti se sviditi :)

SmallG kaže...

Tvom dragom čestitke za ročkas! :)
I super darak! :)

I ja se veselim swapu! Ali za razliku od vas štreberica :p ja još malo smišljam i osmišljam ali obrisi pokolna mojoj swapici se naziru! :)
I mene, ko Ladycu zanimaju ostali pokloni! Bit će baš zanimljivo! :)
A sad umjesto da pišem tu idem štogod
sašit! :))) Kissy