15 prosinca 2010

Smrznuo se potočić i pokrio ga snijeg!

U ovo doba godine kad bura ledi kosti, kad trnu prsti i kad se ledi voda po škrapama moj tata obično ponavlja 'arija je od sniga', a dečkov tata 'tražit će zeko majku' (a kad već padne onda je 'je sam vam reko da je arija od sniga', odnosno 'snig po brdima').... A ja se prisjećam djetinjstva, doba osnovne škole, kad bi u ovakvim danima molila Boga da pada, pada i da ne prestaje padat sve do jutra i da ne bude škole! Da ljudi moji, padne 10 cm sniga i mi ne bismo imali nastavu! Improvizirane saonice na improviziranoj 'stazi' i mokre noge, ruke, kosa.... i tako cili dan!
Tako je bilo kad sam bila mala, a tako je i sad - jer - tko bi očekivao snig na Pelješcu!?
Ipak, ove godine su ga brzo očistili (ali nije sad ni njegovo vrime, najslađe mu je zabiliti veljaču), ali uhvatili smo mi malo čarolije! Odveli pseto da uživa u snježnim radostima, a odista uživa!
Prvi put, prije 2 godine, kad je snig zabilio i Trpanj (koji je na moru i ne događa mu se to baš često) i kad sam joj u jutro otvorila vrata da izađe van sva se zatresla, valjda od straha i hladnoće, i samo se vratila u kuću. Trebali smo i dragi i ja izaći da bi nas ona pratila i to korak po korak, laaagaaanooo, ko da gazi po iglicama. Nakon nekih 5 minuta pseto nam je bilo neprepoznatljivo i neuhvatljivo, trk u žbunje, pa njuškom u snig, pa drž ptičice, pa jedi snig, pa skliži, pa trči, pa se sakrij.... Ludo, ludo kažem vam! Ko da šmrče kokain, ne snig ;)
Nego, evo par slikica da podilite čaroliju hladnog i vedrog zimskog dana s nama :)
 Nadam se da vam je svima toplo, ispode dekice, kraj peći, uz dragu/og.... oko srca! Laku noć :)

Broj komentara: 7:

MICE TORBICE kaže...

PREKRASNI STE SVI TROJE!!!!

Tincha kaže...

Zimska idila. Prekrasno.

tina.b. kaže...

Hvala Mica i Tincha :*
Da, baš prava zimska idila! S morem u pozadini ;)

Drangulije kaže...

Predivno.
Tvoj psic me podesa na mog Kostu... :D Mozda zato sto je crna i sto ima kitnjast repic... :) (ili zato sto ja svugde vidim njega :))))
On doduse ne volim bas jako sneg... no imamo mi u kuci jednu koja se isto ovako ponasa... kao i tvoja. Ta samo laje, skace, trci... jede, smrce... Gledati to je zaista divno... tako da znam da vam je bilo odlicno juce...

tina.b. kaže...

Drangulije - baš sam jučer malo skitala po tvom blogu. Kad sam vidila post o Kosti (ili je on sa š?) nisam mogla virovat koliko liči na moju Lu! Motiviralo me da i ja malo pišem o svom čudovištu :)

Nevjerojatno je koliko čovik zavoli životinju - ne može to nitko shvatit tko nema jednu doma, jel da?!

Asja kaže...

Predivno! Prava zimska bajka! mi se Ima više snijega na Pelješcu nego u Zagrebu :)

Drangulije kaže...

A da... znaci nije da sam ja umislila da mi Lu lici na Kostu (sa S je, bez brige)... Bas zanimljivo... stvarno... :)))

A skroz si u pravu za ovu poslednju recenicu... ;)