08 prosinca 2010

Srca mlada vesele se!

Danas je počeo dan sa zubaricom.....Moram li spominjat da se tog pregleda bojim više nego bilo kojeg drugog?!
Obavila sam ga (iako me u petak opet čeka užarena stolica), šta se mora - teško je, al eto, sva nikakva sam došla doma, a kad tamo, na mom radnom stolu, smješka mi se paket :) Isidora je bila brza, a hp-express još brži!
Evo što sam dobila:
Zar nisu super babuške?! Sad sam slikicu stavila u dnevni, al još razmišljam hoće li ostati tu jer bojama više paše u spavaćoj sobi! U paketu je još bio i set ručno rađenih kuverti, čestitke, ceduljice i dvije trake za kosu. Ne smijem zaboraviti i magnet za frižider koji mi je fenomenalan.
{e-sidora} od srca zahvaljujem na poklonima! Čizmica u kojoj su tvoji darovi je na putu za Varaždin, nadam se da će ti se sviditi :)

Broj komentara: 5:

{e-sidora} kaže...

:)))) (nemoj se bojati zubara.)

eda kaže...

Prekrasni darovi!!
Bravo za e-sidoru!!

Lilly... kaže...

Kako si lijepe darove dobila! Ovo je čini mi se prvi od svih swap partnerica... joj, moram požurit sa svojim darom.... :)))

tina.b. kaže...

ma Isidora je expresna pa me i samu 'natjerala' da požurim :)

veselim se vidit što su drugi dobili/darovali!

SmallG kaže...

Jeee! Počeli su stizati darovi! :)))
Super je poklon! :))
I ja sa bacam na završetak svoga! :)