28 prosinca 2010

What a wonderful world!

 
Zdravo ljudi! 
Jeste se oporavili od viška kalorija koje ste, ako ste ko i ja, unjeli u svoje tijelo za vikend? Ja se lagano oporavljam i pripremam za idući bombastični vikend! Na dijetu ću, naravno, iza blagdana ;)
Između dva vikenda, s krempitom na radnom stolu, sam se bacila na izradu malenih naušnica sličnih onima koje sam radila za dućan. Šarene su i vesele i zabavljaju me pa su dobro došle! Evo ih pojedinačno na slikama u nastavku!
 GREEN GRASS, naušnice napravljene od metalnih i plastičnih perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji starog zlata. Dužina cca 5,5 cm (zajedno s udicom) - 25 kn
GARFIELD, naušnice napravljene od drvenih, plastičnih i fimo perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji srebra. Dužina cca 5  (zajedno s udicom) - 25 kn
CLASSIC, naušnice napravljene od drvenih, plastičnih i staklenih perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji srebra. Dužina cca 4,5 cm (zajedno s udicom) - 25 kn
TIRKIZ, naušnice napravljene od drvenih, staklenih i metalnih perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji starog zlata. Dužina cca 5 cm (zajedno s udicom) - 25 kn
ROYAL FAMILY, naušnice napravljene od plastičnih, metalnih i staklenih perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji starog zlata.Dužina cca 5,5 cm (zajedno s udicom) - 25 kn
VEDAR DAN, naušnice napravljene od staklenih, plastičnih i metalnih perli. Ručno rađena satenska mašnica na vrhu. Udica u boji srebra. Dužina cca 5,5 cm (zajedno s udicom) - 25 kn
 
P.S. Šaljem cmokiće novopečenoj mamici Ineski i njenom Marinu, najlipšoj bebici u dubrovačkoj bolnici!  <3
 

2 komentara:

Drangulije kaže...

Odlicna prezentacija nakita... :) Lepo si ovo odradila...
(nadam se da ide prodaja u ducanu :))

tina.b. kaže...

Hvala draga :*

Za dućan nemam pojma, nije mi baš usput pa nisam bila tamo, a s vlasnicom sam se dogovorila čuti iza Nove... Nadam se i ja da ide! Dobro bi mi došla koja kuna :)