27 siječnja 2011

HOW TO.... change blog template?

Vjerojatno ste vidili da se nešto s mojim blogom događa! Da! Hm! Ja sam kriva!
Već danima gledam pozadinu i mislim kako je postala dosadna i da je vrime da je prominim. Onda u mislima nastavljam.... I ta širina teksta. Mora biti širi prostor za slike. I treća kolumna, s live strane, želim i nju, ali da prostor za tekst ostane širok. Možda bi tribala napraviti koju stranicu, odvojiti i ažurirati podatke na njima. Da. Bilo bi dobro napraviti i onu malu slikicu koju će drugi moći kopirati na svoje blogove. Button. Da. I to. I na dnu staviti onaj 'you might also like'. I one male oznake s mašnicama. Ili bi to bilo previše? Hm... da, bilo bi previše!
I tako sam ja danas krenula u borbu s Googlovim predlošcima i izgubila (ovu) bitku! Izabirala sam jednostavne predloške međutim izgubila bi popis pratitelja svaki put kad bih nju primjenila. Tek sam vas skupila 50! Ne želim ostati sama, bez vas! Nooooooo!
Ima li tko voljan da mi pomogne? Pliiiz! Umorit ću se dok sama otkrijem kako sve to napravit...

Unaprijed zahvalna i predlošcima izmorena vaša Ti(n)ćica <3

Broj komentara: 7:

Lilly... kaže...

Evo ja se javljam! Di je zapelo, draga?

Suzana kaže...

Što god napraviš bit će lijepo za vidjeti i čitati. Uostalom tko kaže da sve moraš odjedanput?

tena kaže...

Baš mi je to čudno da su ti nestali followeri, ja sam mijenjala nekoliko puta template dok nisam našla, ali ne sjećam se te grozne pojave.
Ja sam svoj template skinila odavde http://leelou-blogs.com/, a mislim da sam isprobavala i one sa shabbyblogs i da su okej. imaš obično verzije za dvije i za tri kolumne.
a za "you might also like" i mnoge druge stvari imaš upute na chicblogboutique.blogspot.com
I ne brini, bude li tribalo, ja ću opet stisnit follow :)

Fantastic hobby kaže...

I meni se to jednom dogodilo, ali kako su nestali, tako su se misteriozno i vratili!
Vidim i tvoji su sad "in tha house" :-)

tina.b. kaže...

Muku mučim! Uspila sam prominit pozadinu i tamplate, ali čim počmem sređivati izgled i micati gadgete sve što sam pomakla izgubi se. Hm, bar u pregledu.... Al svejedno me strah riskirat! Al jučer nije tilo prihvatit ni pozadinu... možda mu je previše promjena odjednom?!

Divana kaže...

Odlican ti je template!

tina.b. kaže...

Ha! Kako sam rekla tako je i bilo! Sutra dan sam sve uspila rasporedit po svom guštu!

Hvala Divana :) Baš si me razveselila! Meni je isto ovako puno draži, a i izgnjavila sam se oko njega!