26 siječnja 2011

Take me anywhere, I don't care, I don't care, I don't care!

Ove tri ogrlice sam napravila prošli tjedan. Ako mene pitate, nakit je što veći to bolji! Dobro, nije pravilo, i ne uvijek, ali u principu volim veliki i glomazni nakit. Mislim da ga treba znati nositi!
BIG BLUE BUS, ogrlica napravljena od tkanine koja je šivana na podlogu, a mašnica je napravljena kao broš (ima kopču s unutarnje strane) te se po želji može i nositi odvojeno od ogrlice. Lanac je u boji srebra i podesiv je; 110 kn
AJMO KUMA, ogrlica napravljena od čipke uz dodatak metalnih i plastičnih perli. Čipka je šivana na podlogu, a mašnica je napravljena kao broš te se po želji može i nositi odvojeno od ogrlice. Lanac je u boji srebra; 120 kn
SPORTIVO, ogrlica napravljena od tkanine koja je šivana na podlogu i plastičnih dugmića. Lanac je u boji srebra, karike su šire pa se dužina može podešavati po želji onoga tko ga nosi; 110 kn
 
...a ovo mi je u uhu od kad sam se probudila jutros.... poslušala sam je od tad valjda 20 puta! Nadam se da sam i vas zarazila.

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Prekrasne su i asociraju me na ljeto!
Lijep pozdrav.

Suzana kaže...

Jako dobra kombinacija materijala i gumbića. Meni su onako svečane, uz neku svilenu majicu.

Anonimno kaže...

super su ti ispale, druga mi je pogotovo lijepa! :-)

tina.b. kaže...

Hvala cure!
Nekako sam pretpostavila da će ostavljat dojam da su ljetne, ali ja ih ne doživljavam tako. Baš sam ih i napravila s namjerom da razbiju zimsko sivilo i zagasite boje koje većina nas nosimo u zimskom periodu!
Druga je baš svečana, što zbog materijala, što zbog boja.... Ostale, po meni, prolaze i u nekoj otkačenoj dnevnoj kombinaciji ;) Al to je sve stvar osobnog ukusa, zar ne?!

Drangulije kaže...

ova druga mi je jakoooooo lepaaaaaaaa... :)
onako elegantna i odmerena :)

LITTLE WONDER kaže...

PRESLATKE!!!
meni je prva ipak naj;)