02 siječnja 2011

I onda...

.... kako ste se proveli na dočeku Nove?

4 komentara:

LadyA kaže...

Hehe odličan post:)
Meni je bilo jako lijepo,
možda ne baš kako sam si ja zamislila, ali uvijek se moraš prilagoditi drugima da bi svi
bili zadovoljni, zar ne?
Kako je tebi bilo?!
PUSA

tina.b. kaže...

Tako je to u većem društvu :)
Moja Nova je dočekana nešto mirnije, uz dobru večeru i crno vino i vatromet s nećacima. Dobra strana je što je 1.1. bio posve trezven i bez mamurluka ;)

eda kaže...

Nisam vidjela kraći post, još me natjera na razmišljanje, hehe....
Doček - kućna atmosfera, društvo veselo i razigrano...
A kad od nekog događaja ne očekuješ baš ništa onda u pravilu ispadne odlično!! Sretno u novoj!!

tina.b. kaže...

Eda, u potpunosti se slažem s tobom - što su očekivanja manja bolja zabava :)