13 siječnja 2011

Moja mama

Malo sam zaboravila na blog ovih dana.... Bila sam vrijedna, imam opravdane razloge :)
Evo nekoliko slika nakita moje mame..... Potražite je na Fejsu ako vas zanima više o nakitu ili joj pišite na gogin.nakit@gmail.com
Iduće tri slike predstavljaju komplete nakita, iako se svaki komad nakita može kupiti sam za sebe!
A za iduće dvi slike, hm žao mi je.... ma ko vas šiša, nije mi žao;) , ali ovi broševi nisu na prodaju! To je prednost kad imaš mamu čudotvorku - možeš izabrati najbolje i tvoje je ;)

4 komentara:

MICE TORBICE kaže...

SUUUPERMAMA !!!
Predobre kreacije,mukotrpan je posao vrnđati žicu-probala sam,ali ne hvala!!

tina.b. kaže...

da, da! Ja ne mogu kukičati ni pamuk, kamoli žicu!
A jel'da sam izabrala najbolje?! ;D

SmallG kaže...

Mama je majstorica i pol! :))
A broš na gljive me bacio na dupe (pardon my french) :D Predobar je!!!

Anonimno kaže...

SUPER MAMA!!!!!!