27 siječnja 2011

Okruglih 50!

Hvala svima koji prate i čitaju moj blog! Uz vas, vaše komentare i lipe riči čini se sve mogućim! Mislim, da ovih 50 vjernih obožavatelja i pratitelja mog bloga zaslužuju barem neko malo darivanje namijenjeno samo njima!
TIĆ BROŠIĆ znakovitog naziva 'I'm yours' može biti vaš! Stoga, ostavite svoju mail adresu u komentarima ('a što vi imate za reči') i slučajnim odabirom ću kroz par dana, kada vas se dovoljno skupi, izabrati sretnu dobitnicu!
Ponavljam još jednom:
ovo je darivanje namijenjeno samo pratiteljima bloga 
(kliznite mišom dolje, kategorija 'FOLLOWERS' u desnoj bočnoj traci). Da biste sudjelovali u ovoj malenoj nagradnoj igri možete kliknuti na 'PRATI', ostavite svoj mail u komentarima i tek tad i vi ulazite u bubanj!
Sretno :*
 Edit: Zaboravih, molim vas da mi uz e-mail adresu napišete i ime bloga ili korisničko ime kako bih vas našla među 'pratiteljima' :)

Broj komentara: 6:

tena kaže...

Weeeeee, ako me izvučeš možeš stavit u istu kuvertu sa ključićem :) T.
Čestitam na 50 followera

tina.b. kaže...

E Tena, Tena! Tek sam sad, preko komentara, skužila tko si! Kad kliknem na tvoje ime među pratiteljima na vidi se da imaš svoj blog, al sad sam te otkrila :) Vidim da bi se mogle dogovoriti i za kakvu trampu ;)

U bubnju si!!

LadyA kaže...

Čestitam draga na pedesetici..
broš je jako lijep, bilo bi ga lijepo imati na reveru:)
PUSA

eda kaže...

Čestitam ti na okrugloj brojci, lijepo je znati da i druge zanima ono što radiš. A ti to radiš prekrasno, ovaj broš je kao stvoren za proljetnu šetnju...

Suzana kaže...

Čestitam ti na okrugloj brojci. Pratim tvoj rad već neko vrijeme.
Blog je: madebysuzana a e-adresa je:suzanaoko@ymail.com. Želim ti još puno pratiteljica.

jednababaroga kaže...

Evo da se i ja javim. Često pogledam tvoj blog, al sam tek nedavno skužila kako pratit :).
Blog mi je jednababaroga, a mail mikelic.sonja@gmail.com