04 siječnja 2011

Rusticus!

Mislim da sam već jednom pisala kako ne volim slikavati naušnice.... Nekako mi se čini da ljudi vole viditi kako naušnica stoji na uhu, a pošto sama fotografiram nakit koji radim - ajde ti sad slikaj naušnicu na vlastitom uhu! Ne ide! Neki dan sam uposlila dečka da me slika s ovim novim naušnicama koje sam radila, ali tu nisam stala, danas sam mu dala posla s onima koje sam napravila prije lita, a koje nisam stigla poslikati kako treba. Evo ih konačno, u punom sjaju!
RUSTICUS ARBOR
RUSTICUS QUERCUS
RUSTICUS ORCHAS
RUSTICUS
 RUSTICUS ORTUS
RUSTICUS PICEA
Ako nekog zanimaju cijene i opisi molim da detalje potraži na nakiTIĆevoj Facebook stranici koja je otvorena i za one koji nemaju Facebook profil :)

Broj komentara: 9:

MICE TORBICE kaže...

Obožavam ove tvoje drvene kreacije!!!!!!!!!!!!!

tina.b. kaže...

Hvala draga! Iako su za oko poprilično jednostavne stvarno ima puno posla oko njih pa su valjda zato i meni najdraže!

LadyA kaže...

Ja sam opčinjena!!!!!!!!!!
Molim te napiši mi kolika je cijena(možeš mi poslati i mail)?!

tina.b. kaže...

Ma nisam imala vrimena opis pisati ispod slika pa sam stavila link na Fejs, tamo je sve navedeno.
Cijena jednog para je 45 kn!

{e-sidora} kaže...

Super su ove drvene naušnice. I fotke mi se sviđaju - zgodne kombinacije u triptih. :)

SmallG kaže...

Predivne su! Jedne ljepše od drugih! :))
A i model je presladak! :))

feelingfimo kaže...

Jaaako lipo!!

Drangulije kaže...

odlicna prezentacija (opet) :)
super su ove mindjusice... bas su nekako minimalisticke, ali opet verujem da bas i zato ima puno posla oko njih, kao sto si i sama rekla, negde u gornjem komentaru...

jedan savet- mozes i sama da slikas mindjuse na sebi, potrebno je samo da stanes ispred ogledala i okrenes aparat prema sebi, a u ogledalu vidis, ono sto slikas...
bar je meni ovo uspevalo, dok sam imala kompaktan fotoaparat.
mada, uvek je bolje kada imas nekog da pomogne :) :) :)

tina.b. kaže...

Hvala svima na komentarima:)

Drangulije, ma nema što nisam pokušavala, a između ostalog i ovu kombinaciju koju si navela! Problem je što dovoljno veliko ogledalo imam samo u wc-u i u sobi koji su dosta mračni, a ja imam jako nemirnu ruku i onda to u kombinaciji jedno s drugim nikako ne ide. S dragim je lakše ;))