29 siječnja 2011

Small things can make a big change!

Danas sam odlučila napraviti jedan malo drugačiji post. Zapravo, možda i nije toliko drugačiji jer bi mogao proči i pod DIY, ali eto, nije riječ o nakitu već o idejama kako urediti/osvježiti interijer! Slike sam pronašla svugdje po Internetu i, kao i obično, ne znam im izvor.
Ponekad je dovoljno svega par sitnica kako bi osvježili izgled svog doma! Treba imati volje, otvoren um i bar malo kreativnog duha! Ako vam ovo zadnje nije najjača strana nema razloga za odustajanje! Ideje potražite na blogovima koji se bave uređenjem interijera. Od hrvatskih blogova mogu vam preporučiti Ognjište, Miss Decor i Sretno Vrijeme Ovi blogovi su idealni za inspiraciju kod veće renovacije stana. Pišu ih školovane dizajnerice interijera pa ih možete i pitati za savjet, možda i za suradnju. Ako pak tražite sitne ideje koje biste sami mogli pretvoriti u djelo tada je blog Design Sponge pravi izbor za vas. A svratite i na blog Yalos alanya (izvor 4. slike)! Riječ je o blogu koji bi mogao dati ideju onima koji žive u blizini mora (ili rijeke, jezera) - svratite pa ćete sami znati o čemu govorim!

Broj komentara: 8:

Suzana kaže...

Promjena podloge je lijepa i proljetno poticajna. Ideje za osvježenje prostora su uvijek dobro došle.

Sretno Vrijeme kaže...

Draga Tina, hvala što si spomenula moje Sretno Vrijeme u afirmativnom smislu. Moram priznati da sam sada prvi puta posjetila tvoj blog i veselo se upisujem među tvoje sljedbenike!!! Skoknut ću redovito do Tvog nakiTIĆa, nove ideje i vedar način pisanja osvojili su me na prvi pogled. Svako dobro.....Vesna

Divana kaže...

Soljice-lampe su prelijepe! And thnx for the mention!!

Asja kaže...

Jako mi se sviđa novi dizajn bloga (i stari je bio super, of course). Napravi badge tako da ga mogu staviti na svoj website :)

miss decor kaže...

Draga Tina, bas si me razveselila svojim komentarom i jako sam pocascena da si me spomenula u svom postu :) Odusevljena sam tvojim duhovitim naslovima postova i veselim se daljnem druzenju i caitanju!

tina.b. kaže...

Hvala Suzana :*

Miss Decor, Divana i Sretno Vrijeme - nema na čemu! Pa zaslužile ste :))

Asja, imam u planu raditi bedge/button samo još moram malo proučiti kako... Valjda će bit kroz koji dan ;) I drago mi je da ti se sviđa promjena, meni je ovako puno draži blog!

LITTLE WONDER kaže...

odličan novi izgled bloga;)
Bravo Tina;)

tina.b. kaže...

Hvala Selma! Vesele me pozitivni komentari tim više što sam provela dosta radnih sati da izgleda ovako :*