09 veljače 2011

and blog award goes toooooo...

Loša sam blogerica. Dobila sam nekoliko nagrada za blog, a ni jednom se nisam pohvalila. I, što je još gore, nisam ih ni proslijedila.
Iskreno.... volim nagrade, ali najviše volim kad se rubrici 'TIĆoljupci' poveća broj. Ne treba mi veća nagrada od te!
Može li jedno HVALA i kliknut onaj botun 'follow' biti moja nagrada dragim mi blogovima i onima koje ih pišu?!

Broj komentara: 6:

Mitt-moda kaže...

Slažem se sa svime šta si rekla pa te čeka nagrada i od mene na mom blogu!!! :)

Zondra Art kaže...

I ja se slažem sa vas dvije:)
Pusa.

Suzana kaže...

Ah te nagrade!!!! Čestitam ti na njima.

Villa-loredana kaže...

I ja volim kad raste onaj broj na follow, hvala ti na link. Loredana

Villa-loredana kaže...

Istranka via mater, a Komiška via tata. Loredana.

tina.b. kaže...

ah Loredana, lipa kombinacija :) Pravo dite s mora onda!

da, da, puste nagrade, što li ću s njima ;)) Narast će mi nos do neba!