23 veljače 2011

Dati djetetu tintu u ruke...

...nije dobra ideja!
Sad kad to znate slušajte što mi se dogodilo!
Kupila ja tako pečat i kupila Isidorine kartice i ne mogu dočekat da kupim taj prokleti jastučić i tintu. Kako živim Bogu iza nogu morala sam čekati par dana jer su ih naručivali posebno za mene! I dočekam ja konačno - mmmm, fina zelena tinta kakvu sam samo poželjet mogla. Ko će sad dočekat da dođem doma i konačno isprobam pečaTIĆ...
Sad jedan blic povratak u dan ranije kad sam se uhvatila izrezivanja kružića od kojih sam imala namjeru raditi cvitiće za ukosnice. To mi oduzima masu vrimena jer je poželjno da krugovi budu poprilično jednaki i ako je materijal taman i ne vidim iscrtanu liniju ili ako je materijal lagan onda se to pretvara u borbu! Uglavnom, izrezala sam valjda nekih 70ak krugova. Na slici dolje je samo dio... (boje su mi bile fora)
Al to nije sve - ja sam te kružiće i spojila u cvitove! Sve što je bilo potrebno jest dodati špangice i voila! (Završnu etapu nisam slikala, jer sam, naravno, namjeravala slikati kad budu tip - top, spremni za prodaju). Ostavila sam ih na radnom stolu da ih dovršim prvom prilikom, ma odmah u jutro!
Ok, (pretpostavljam da već slutite di priča vodi) sad se opet vraćamo na dio kad sam došla doma s jastučićem koji je vapio, molio, preklinjo za kap tinte.... Odmah, brzo a) izvuci jastučić iz kutije, b) otvori tintu (koja prekrasna zelena boja), c) b preko a! Nije moglo bit jednostavnije! Možda bi za mene trebali staviti uz jastučić i uputstva kako njime baratati.
PLJUS! ispadne jastučić zajedno s tintom na stol! Dobro je, dobro je..... spašavam stol, sve je ok, briše se dok je mokro.... Pokušaj drugi, doza strpljenja je na minimumu, zali lagano jastučić tintom, laaagaaanooooo.... PLJUS! Prelio se jastučić i kap kap kapa po stolu.... Trč po krpu, briše se dok je mokro, spašavaj stol! Pokušaj treći - poluuspjeh, tinta je samo po rukama i gaćama (mislim na hlače :), a konačno i na papiru!
Kad je sva euforija oko lupanja pečata i ptičica na njemu splasla - sjetila sam se da su na stolu cilo vrime bili moji cvitići :( Ma dobro je, čini se da su bili dovoljno daleko od tintoprolića.....

U jutro kad sam ih konačno išla pospajat.... Na skoro svakome po koja zelena točkica! O muko moja pređi na drugoga! Pokušala sam spasiti što se spasiti dalo (uletio je tu i pokušaj točkanja jednog od cvitića tintom što je rezultiralo još većom katastrofom jer ni nakon 2 dana tinta se nije osušila i samo se fino prenila na druge cvitiće koji su bili oko njega)

Mislim na ovaj zeleni - da je katastrofa još i veća to da prenosi boju sam skužila tek kad sam ga zaljepila za rajf i išla poslikati! Isto se dogodilo i sa žutom ukosnicom - rajf (skupa sa cvitom) je u smeću, a ukosnicu čeka masakr - pokušaj spašavanja dugmića u sredini.

Nešto sam spasila, nadam se, možda mi se oko toliko naviklo na točkice da ih ni ne primjećujem....
Evo tih spašenih stvarčica....
 Uočena točkica na gornjoj ukosnici pri montiranju slike.... nać će se još koja vjerojatno :(
Pouka dana:  oprezno s tintom!

Broj komentara: 6:

MICE TORBICE kaže...

Kakav peh....a sve si cvjeteke prekokrasno napravila-kao i uvijek!!!
Spašeni su su supeeer:::)

{e-sidora} kaže...

hahaha, ajoj, sori što se smijem, ali si sve komično opisala. događaju se i meni slične stvari. otisnem pečat i onda zamrljam sve živo oko sebe, pa onda spašavam što se spasit' da... lijepe su ti ružice u svakom slučaju!

Drangulije kaže...

jooj! samo cu ti to reci :)
mogu da zamislim kako ti je bilo... madaaa... :) meni se onaj tackasti rajfic dopada... mozda da ga nisi bacila... videla bi koliko se dugo susi tinta na materijalu, pa bi znala za sledeci put... ;) (mislim da koristis foru- nije ni malo losa)- a sigurna sam da bi se osusila tinta... pa mora :) zar ne? :)

jednababaroga kaže...

ma cvjetići su super. Meni ne bi smetale zelene točkice :). Sad svaki ima dušu i sjećanje na pokušaj sa tintom :)

tina.b. kaže...

Ma smotana sam, neću lagat :D

Drangulije, pa i ja sam tako mislila, ali evo, već drugi (ili 3., nisam sigurna) dan i još ostavlja trag po prstima.... Uhvatila me žuta minuta, izrezala ga i u smeće! Zanimljivo je i da su jučer točkice bile kompaktne, a da su se tek danas nekako razlile.... zaključila sam da neće ić ta kombinacija tinta/tkanina :(

Jednababaroga (iako mi se po tvojem komentaru ne čini da si babaroga;) meni su isto draži bez tinte :D

Naučila sam lekciju - pečati i tinta daleko od radnog stola s krpicama!

Asja kaže...

suosjećam s tobom, mislim da sam kroz godine prolila more tinte i upropastila sve od crteža, odjeće, stola, poda, vrata, nema šta nije stradalo.... :)
spašeni nakit je ispao super!