20 veljače 2011

Dobra večer drage tićoljupke

Nadam se da ste se ugodno provele za vikend i da ste napunile baterije za nove radne pobjede! Moj je vikend bio ugodan, fino vrime i omiljeno društvo i ne trebam puno više od toga ;)
No, sad imam problem - odluku o pobjednici nagradne igre! Sve su mi kombinacije drage , ali sam na kraju ipak morala donijeti konačnu odluku! Prije nego vam kažem tko je sretna dobitnica evo nekoliko pristiglih kombinacija :)
 
 
 
 
 
Nakon pola sata gledanja, vaganja i dvoumljenja (moram priznat, u najužem izboru je bila kombinacija poviše) konačno sam se odlučila. 
Pobjednica je Astrid York sa svojom 'La-La Land tf nakit.tich' kombinacijom! Ta-daaaa, evo i seta pobjednice:
 
Što vi cure kažete, koja je vama najbolja?!
 

Broj komentara: 8:

astrid.york kaže...

jao, baš ti hvala :D uljepšala si mi dan. ček prvo da provjerim jesam li dobro vidjela :D
konkurencja je stvarano bila velika, zato, hvalaaaa <3

tina.b. kaže...

:) Dobro si vidjela i drago mi je da sam ti uljepšala dan!
Trebala bi mi samo mailom javiti adresu na koju ću poslati prsten

astrid.york kaže...

:D poslano! jedva čekam :D

Zondra Art kaže...

Prva i predzadnja kombinacija mi se najviše sviđa, odličan izbor!
Lijep pozdrav.

Marina kaže...

čestitke sretnoj dobitnici, a meni se od ovih najviše dopada IzzyCreations kombinacija :-))

Just Cake Girl kaže...

Čestitke dobitnici :)

btw. Draga, imaš nagradicu na mom blogu! :)

Drangulije kaže...

joj, verujem ti da si se bas namucila oko odluke...
kombinacije su super! mada, meni je u prvi plan iskocila izzy...
bas je nekako onako prelepo sve ukomponovano :)

tina.b. kaže...

Baš mi je zanimljivo čitati vaše reakcije! I stvarno stoji - koliko ljudi toliko čudi ;)