16 veljače 2011

Doing all I can

Zadnje vrime me hvatala neka bezvolja (nije da se opravdavam, ali moguće je da su hormoni krivi), a onda je uletila jedna narudžba, pa druga i treća tako da sad već par dana radim samo to.
S obzirom da je ovaj blog namijenjen prvenstveno nakitu, a o njemu već dugo nisam postala, danas sam vam odlučila pokazati nekoliko posljednjih radova rađenih po narudžbi. Na žalost, slike obično nisu sređene kao one namjenjene prodaji, a kad su rajfovi u pitanju to je posebna priča! Obično kad radim nešto po narudžbi ostavim sve nezašiveno (u slučaju da se onaj tko naručuje odluči za nekakve promjene), a tako je i s rajfovima i onda balansiram s time na glavi što zahtjeva svakakve poze. A šta da pričam, evo slika :)
Rajf je rađen prema ogrlici desno
Tražene su boje t-coma :) Ovo mi je jedan od dražih rajfova napravljenih u zadnje vrime. Šljokice su ručno šivane....
Nastojim pružiti izbor onome tko kupuje pa u posljednje vrime šaljem ovakve kolaže mailom pa da konačni izbor bude na kupcu
Ova zadnja tri prstena su rađena po ovom prstenu, prema želji kupca. Ona je htjela jedan, ja se razmahala i napravila tri verzije, na kraju je ona kupila dva :) Ovaj zadnji je ostao i on je na prodaju!

Broj komentara: 7:

Marina kaže...

super ti je krenulo, samo tako naprijed ;-))

Monika kaže...

Pohvale ovoj objavljenoj kolekciji ali i sveukupnom radu :)

Prava inspiracija! :D

LadyA kaže...

Divni su ti radovi!
Baš mi se sviđa stil i ideje koje imaš..
PUSETINA

Sanja kaže...

Ajmeeee, prekrasno je sve...u zadnje vrijeme sam luda za tim ružicama, bilo gdje i bilo kakve! Tvoje su fenomenalne :)))

Suzana kaže...

Drago mi je da te narudžbe inspiriraju i da imaš posla. Lijepo, lijepo........

Drangulije kaže...

super! :) bas lepi komadi nakita... :)
ja slabo imam narudzbe :), sto je dobro... posto bas ne volim da radim tako. nacelno imam utisak da me neko drzi vezanu :)))...
mozda je to zato jer niko ne narucuje nista slicno onome sto imam u ponudi ili sto sam prodala :D hahahah!

tina.b. kaže...

Hvala, hvala.... malo se crvenim od pohvala :)

Drangulije, u principu ni ja se ne osjećam slobodno kad radim po narudžbi, al se evo potrefilo da su mi cure dale manje više slobodne ruke/maštu tako da su me potakle da stvaram!