04 veljače 2011

Good old days!

Jučerašnji đir po Stradunu podsjetio me na školske dane - neumorne šetnje od Onofrijeve česme do Orlanda (i nazad, i tako 20 puta u sat vrimena?!), posramljenih smješaka u prolazu i hihotanja s prijateljicama... Čini se  da je sve to bilo tako davno.
Onda me nesuvisli niz misli odveo do mog ormara u to doba. O Bože! Ne mogu se baš pohvaliti modnim izričajem tih dana.... sportska faza (prevelika trenerka i rep svezan u 'palmu'), pa ljubičasta faza i sjenila u istoj nijansi, pa 'jež' faza što je zahtjevalo tonu gela u kosi, pa faza izrade vlastite odjeće što je uglavnom značilo bojanje ili izbjeljivanje već postojeće robe... Al u svemu tome nakit? Ništa, nisam nosila skoro ništa - imala sam jedan lančić koji mi je u to vrime nešto predstavljao i to je bilo to. Drugog se uopće ne mogu sjetiti....
Hm, pitam se što bi malađahna ja rekla na nakit koji izrađuje današnja ja?!
PRODAN!
PRODAN!
Prstenje napravljeno od različitih tkanina, dugmića i metalnih šajbi koje su ručno bojane akrilnim bojama. Svi su po 40 kn osim prstena 'BISER' koji je 30 kn!

Broj komentara: 12:

Drangulije kaže...

hmmm... zanimljivo pitanje :D
sta mislis sta bi bio odgovor? :)

interesantno i jedinstveno pristenje, zaista! :)

Lilly... kaže...

Dreams mi je favorit!! :))

Sretno Vrijeme kaže...

Ha, ha, ja si mislim da bi mlađahna Ti rekla ovoj današnjoj Ti da si bila i ostala svoja i otkačena! Nakit je superkalafradžilističan!

Zondra Art kaže...

Prekrasni radovi, sve mi se jako sviđa!
Kiss.

Suzana kaže...

Trebalo je vremena da prstenje dođe na red. Ovi su svi lijepi i sigurno upotpunjuju dnevni styling. Pozdrav

tina.b. kaže...

Hvala vam cure na komentarima :)

Drangulije, još uvik se mislim i nisam sigurna.... ;) Naginjem sve više mišlju da bi mi se bilo svidilo. A bi li ga nosila.... ne znam, mislim da tada nisam imala dovoljno hrabrosti biti drugačija i odskakati od drugih?!

tena kaže...

A jesi me nasmijala, odvelo i mene u kasne devedesete. Ja sam isto imala faze jež frizure i voska u kosi, boje kose neću ni komentirat, a ni mnogu robu. Iskreno, ja mislim da se meni tad ne bi svidile ovakve stvari, tad se nosio sitni srebrni diskretni nakit, i zgražalo se svemu što podsjeća na 80-te :)
al zato mi se sad sviđa, slatki su prsteni. ja još svaki dan ćirim u sandučić :)

Suzana kaže...

Dobila sam broš, zakačila ga na rever i dodijelila ti nagradu koja te čeka na mom blogu. Uživaj!

tina.b. kaže...

Hahaha Tena, i to što kažeš, znam da sam u to doba prezirala tajice, a sad ne mogu bez njih?! Ukusi su tu da se minjaju, očito :D
btw znaš da poštari ne rade vikendom ;) valjda će u pon napunit sandučić, ali ne računima!

Hvala Suzana <3

astrid.york kaže...

divnooooo :D

Balbina kaže...

very intersting idea

tina.b. kaže...

Hvala Astrid!

Thank you Balbina for stopping by and for leaving comment :)