17 veljače 2011

ohohooo...

....ima bit da su me godine prešle i da pamćenje slabi - ljudi, jučer je bio rođić mom blog(T)IĆu, a ja zaboravila!?
Noooo, to ne znači da nisam u slavljeničkom raspoloženju i da neću častit!? No, no!!

Ako želite biti darivane evo zadatka za vas:
registrirajte se na Polyvore (ako već niste) gdje ćete naći extra jednostavna uputstva kako nabaviti botun 'Clip to Polyvore'. Kad taj dio obavite (a stvarno je jeeednostavno) onda se vratite na moj blog, odite do 'KLIK' po sliku nakita kojeg želite dobiti i igrajte se :)  
Složite zanimljivu modnu kombinaciju s nakiTIĆem, pošaljite mi slike/link na nakit.tic@gmail.com ili ih postajte na Facebook stranici nakiTIĆa. Najbolju kombinaciju po mom skromnom sudu ću nagraditi upravo onim komadom nakita s kojim je modna must have kombinacija napravljena!

Broj komentara: 10:

{e-sidora} kaže...

super ti je ideja za igricu, a taj polyvore pravo otkriće. trenutačno sam lijena logirati se tamo, ali kad uhvatim vremena, hm, svašta ću na njemu (nadam se) stvarati!

tina.b. kaže...

Ja sam se totalno navukla. Ko da se igram s barbikama opet?! Super je što je skroz jednostavan i lako se sve pohvata. Igra će trajat dok se ne skupi bar par radova tako da imaš još vrimena za uhvatit volju ;)

Marina kaže...

Pa sretan ti rođendan naki.Tiću, nikako ne smijem propustiti da odigram :-))

Izzy kaže...

Sretan rođendan! Aaaah, kako vrijeme leti! OK, dobila si me večeras... Let the Polyvore games begin! :)

Drangulije kaže...

ooooooohohohoo i ja kazem :)
super ideja :) sve pohvale! :))))

Villa-loredana kaže...

Sretan rođen i od mene, pokušati ćemo nešto i s tom novotarijom. Pozdrav. Loredana

Zondra Art kaže...

Sve najbolje za tvoj rođendan ti želim!

tina.b. kaže...

Hvala cure od srca :****
Nadam se da ćete sudjelovati u igri!

Asja kaže...

sretan blogerski rođendan sa zakašnjenjem.... želim ti još puno uspješnih blogerskih godna!
da bar imam imalo smisla za modu i kombiniranje stvarćica uključila bih se u igru :)

Just Cake Girl kaže...

Dragi Tić ;)

prekrasan ti je blog, i svi radovi i tebe i tvoje mame :) posebno mi se svidio onaj pingvinić broš :D

Odsad te pratim :)) darivanje ovog puta preskačeem, sretno ostalima :)