15 veljače 2011

Rođendanski post.

Kad sam malo intenzivnije počela čitati/pratiti neke blogove, a to je bilo prije koje 3-4 godine, palo mi je na pamet da i ja počmem pisati jedan. Dio osnovne, cilu srednju školu, a i kasnije na faxu, vodila sam dnevnik... uživala sam zapisivati što mi se događa i o čemu razmišljam (a danas uživam to čitati, uglavnom se dobro nasmijem, posebno ovom dijelu iz osnovne škole). Bilo je lakše nositi se s problemima koji su tada izgledali veliki.... Zamisao bloga 'Tince's wonderland' (slika ispod je bila namijenjena njemu) bila je bilježiti nešto manje osobne, ali opet privatne misli, stvari koje mi se (ne)sviđaju....
....ali odustala sam nakon 3 posta! Shvatila sam da se oko bloga treba potruditi, ako želiš da te čitaju i prate, i da bi trebao imati neku centralnu vodilju oko koje bi se vrtila većina postova.


Da li sam to postigla s ovim blogom koji pišem već godinu dana? Volim mislit da jesam, da sam pronašla vagu između nakiTIĆa, stvari koje me zanimaju, ali  i nekih osobnih crtica koje mi se usput događaju (u stvarnom životu). Ne doživljavam blog isključivo kao sredstvo pomoću kojeg ću predstaviti svoj rad. Ne. Trenutno mi je blog i prijatelj i psihijatar i kolega! Nadam se da ćemo se družiti još neko vrime. Blog i ja. I vi s nama! :)

P.S. Imate se fore igrati još 5 dana! Pobjednicu i njezinu 'must have' TIĆ kombinaciju ću objaviti 20.2.!

Broj komentara: 5:

Marina kaže...

Mislim da jako dobro balansiraš između privatnih stvari i predstavljanja svog rada... Ja te pratim već neko duže vrijeme iako se nisam odmah javljala i sviđa mi se i tvoj blog i tvoj rad :-)

jednababaroga kaže...

Blog ti je super. Guštam ga otvorit i naletit na koji novi post.
Super. Moj se većinom svede na slikice nakita, prvenstveno zato šta uvik radim sve na prišu, pa kad uploadam slike, onda mi se ne da pisat :)). A posto je meni danas 3 post, nadam se da neće bit zadnji. A uspila sam čak napisat više od dvi rečence :))

Suzana kaže...

Meni se sviđa tvoj pogled na svijet oko tebe i način na koji prezentiraš svoje ideje i radove. Volim dnevno posjetiti tvoju stvaralačku oazu.

Lilly... kaže...

Sretan prvi rođendan!!! :D Pusa!

tina.b. kaže...

Hvala vam cure, baš ste me raznježile... Puno srce <3