17 veljače 2011

Stiglo je!!

Navukla sam se na Isidorine stvrčice! Tako su jednostavne i svježe i imaju onako 'old school' štih!
Danima već mirim, važem što ću naručit uz svoj skromni budžet i konačno je pala odluka na škartoče (škarnicle, mislim da bi ona tako rekla) i kartice s kuverticama koje će služiti kao zahvalnice! Moja je odluka bila da sve stvarčice idu bez pečata jer ću njih sama stavljati!
Isidora je to ekspresno, vrlo strpljivo i susretljivo rješila u svega par dana i danas su već stvarčice kod mene! I što je najvažnije u ova recesijska i krizna doba - sve je vrlo povoljno s obzirom da sve radi ručno!
Još sam na poklon dobila 3 točkaste FJOKICE! Nije da se hvalim, ali ja sam im dala ime :) Hvala Isidora <3
Više o njezinim proizvodima poražite na njenom blogu, e-sidora!
A ovo gore je pečaTIĆ koji će začinit cilu priču! Kupila sam ga na eBayu i došo je stvarno ekspresno (10ak dana, inače je 3 tjedna super brzo, bar se meni tako pokazalo - čekam još jedan). Ako nekom treba link prodavača nek se javi mailom!

Edit: Da li još kome luduje Facebook stranica ili je moja jedina?! Kad prelazim na str. preko 'switch' opcije stranica mi zabloka, ne mogu komentirat, otvarat slike (ništa!), a kad idem preko profila tražit Moj nakiTIĆ sve funkcionira i prepoznaje me kao administratora?!

Broj komentara: 8:

{e-sidora} kaže...

Jupijea! E, baš je odličan pečaTIĆ! To si tražila da ti naprave takav ili je već bio gotov?

tina.b. kaže...

Bila sam u potrazi za nekom pTIĆicom već duže vrime, a intenzivnije nakon što sam prominila izgled bloga... Zamisli, naletila sam na gotovo istu sliku kao ovu koju koristim na blogu!
Sad sam naručila ptičice koje se ljube, ali je dosta manji od ovog... A da tintu nabavim, e to bi bilo lipo ;)

Drangulije kaže...

jaooooo! divne stvari! :)
a tek pecat :))))
sve si zaokruzila... celu pricu, pocevsi od nakita, pa do pakovanja. bas si profi, sto se ovde kaze :D
veliki pozdrav i samo tako nastavi.

(bas sam zadivljena)

LadyA kaže...

Sada si već postala i malo ozbiljniji umjetnik, čim imaš svoj logo, vrečice, pečat:)
Jako mi se sviđa!!!
PUSA

{e-sidora} kaže...

Nego šta je nego profesionalka! (E, by the way, posudit ću si fotku da se hvalim po blogu i fejsu...)

tina.b. kaže...

Drangulije i LadyA to ja malo glumim ;) Nisam mogla odolit Isidorinim stvarčicama!

Isidora, samo daj <3

Zondra Art kaže...

Prekrasno tina!
Pusa i ugodan vikend.

Tonia kaže...

daj meni link ako nije problem, baš me zanima što ima :))

super si!