28 veljače 2011

Vikend je prošao...

.... ugodno, moram priznat, a i produktivno (ne uzimam u obzir nedjeljnu hibernaciju). Uglavnom sam radila ukosnice, ovaj put bez mrlja od tinte (ipak, jedna ukosnica ide na popravak jer sam je krivo zalipila - moram nešto falit, inače to ne bi bilo to), a uletila su i dva oveća broša i jedan hipijevski rajf....
SlatkišiTIĆi i CviTIĆi :)
Očito da me ponila cvijetna groznica.... valjda željno isčekujem proljeće i malo duže i sunčanije dane da sam već (zajedno s nakiTIĆem) završila sa zimom :)

Broj komentara: 8:

Suzana kaže...

Lijepo, zaista proljetno i naprosto mami u šetnju!

Villa-loredana kaže...

Dobar početak radnog tjedna, mnogo kreacija, ovi radovi su pravi poziv proljeću. Loredana

Just Cake Girl kaže...

Odlično proveden vikedn :) predivne stavrčice :) uskoro ti se javim, nešto sam si upikirala na tvom fejs profilu :*

Sanja kaže...

Super cvjetni ukrasi...jedan ljepši od drugog! Bravo za kreativnost u izradi raznolikih oblika i tkanina!
I ja jedva čekam proljeće :))))

Good Ghost kaže...

Prekrasni radovi, a svi mi imamo ponekad popravke, pa tko radi taj i griješi.
Baš su ti slatki cvijetići

Drangulije kaže...

izgleda svi nesto cekamo prolece, ali ono bas nema nameru da dodje ;)
bar ne tako skoro :)))

kod nas opet sneg... pitam se koliko ce jos dana da pada neprekidno :)

nakit i cvetici su ti super :)

astrid.york kaže...

ukosnice su ko bombončići :D
p.s. stigao mi je prsten i još je divniji uživo <3

tina.b. kaže...

ah... proljeće nam je svima na mislima, dobro si primjetila Drangulije :)
Danas kod nas kiša.... al nema veze, uhvatila me manija kružića (od kojih nastaju cvjetići), njih 119 me čeka na radnom stolu i ne dam se smesti!
Cvjetam i dalje ;) još i više kad čujem vaše pohvale!!