30 ožujka 2011

2nd hand!

Danas sam uvela novu rubriku (stranicu)  - 2nd hand! Tu možete pronaći odjeću iz mog ormara koju ne nosim često ili nikako. Za sada sam stavila samo jedne hlače, ali bit će toga još jer me uskoro čeka sređivanje ormara i spremanje zimske, a ubacivanje ljetne garderobe (a čini mi se da sam jučer pisala o obrnutoj situaciji?!).
'harem' hlače iz Zare; veličina M, crne. Vrlo ugodne za nošenje. Meni se ne sviđa kako mi stoje pa su iz ormara izašle samo jedan jedini put!

Još jedna dobra vijest - od ponedjeljka počinjem raditi tako da će se vj. broj postova smanjiti, ali nastojat ću održati ritam relativno redovnog postanja. Na žalost, novi (sezonski) posao nije vezan uz nakit tako da ću svoje planove s nakiTIĆem morati odgoditi na neko vrijeme pa tako najvjerojatnije neće biti ni štanda ovo lito. Malo sam tužna radi toga, ali nadam se da barem blog neće patiti....

4 komentara:

Asja kaže...

želim ti sreću i s second hand dućanom na blogu, a s novim poslom!

Anonimno kaže...

i Ruza je tuzna zbog standa :((((

/Maja

Drangulije kaže...

jooj, nemoj da te nema mnogo. volim ove tvoje postove, ali jakooo :D...
ako nije tajna sta ces raditi? :)

tina.b. kaže...

Hvala Asja :*

Majo Majice, pa družit ćemo se van štanda ;) A ako ti bude falio jako onda ćemo se dogovorit i pribacit ga u Mojito!!

Drangulije, aaa, baš si me raznježila! Stvarno ću se trudit da redovito postam :)
Nije nikakva tajna, radit ću u turističkoj zajednici u mjestu u kojem živim. Sezonski je posao tako da sam na jesen opet nezaposlena, al eto, bolje išta nego ništa!