16 ožujka 2011

Back to my first love

Botuni. Gumbi. Književno dugmad. Mi na Pelješcu kažemo 'puce' mada, koliko mi je poznato, u Slavoniji taj izraz ima drugo značenje.
Kako god ih zvala jednako su mi drage, a već se neko vrime nisam igrala s njima. Sinoć nisam imala inspiracije za šivanje.... Utakmica..... Šta da kažem, uhvatila sam se bušenja rupica na pucama (dragom nije bilo drago), a kad sam završila odgledala i ja ostatak utakmice. Zar sam imala drugog izbora?!
Mora i ta Liga Prvaka kad-tad završit?!

Broj komentara: 9:

eda kaže...

Baš otkačeno!! Botuni na ušima, odlično!
A da nije bila utakmica, ne bi bilo ni ovih radova:)) Eto, neka naših utakmica, hehe...

{e-sidora} kaže...

Hahaha, deja vu, draga, deja vu... Pa barem ima zgodnih momaka tamo na travnjaku! Super su ti naušnice.

Just Cake Girl kaže...

zanimljive ;)

tina.b. kaže...

Eda, istina! zato, što više utakmica to bolje ;)

Isidora, ma di ih ti samo nađeš?! ja sam zaspala zadnjih 15 min dragom na ramenu unatoč tim momcima i njihovom nogometu!

Just Cake Girl hvala <3

Suzana kaže...

Jako otkačeno ali izgleda famozno. Živjela utakmica!

Zondra Art kaže...

Jako su lijepe i zanimljive,bravo!
Pozdrav iz Rijeke.

Monika kaže...

lijepo ;)

tina.b. kaže...

hvala, hvala... :***

Drangulije kaže...

kod nas postoji izreka- kum nije dugme... :) sada me podsetile ove tvoje mindjuse na nju...
i onda smo jednom filozofskom raspravom, u vreme mojih studenskih dana dosli do zakljucka- zasto se to kaze :D- kod nas su dugmad uzasno skupa...
tako da svaka ti cast sto radis sa njima... ;)