14 ožujka 2011

DIY - okviri

Ovaj misec sam očito malo zaboravila na blog... Žao mi je cure, ali hvata me proljetni umor i manjak energije. Događa li se on i vama?
Danas ću eto zbog manjka vlastite inspiracije, podijeliti tuđe uokvirene ideje... Već neko vrime gledam ogledalo u banji i razmišljam kako ću napraviti okvir za njega jer ga sad nema. U potrazi za idejom naletila sam na ove zgodne okviriće (većinom su za slike, ali nije bitno, okvir je okvir):
Slika i tutorijal potražite na Rachel's musings

A evo još i nekih zgodnih ideja što s viškom okvira :)
Slika via Erinn V Style

Broj komentara: 9:

astrid.york kaže...

ovi zadnji su mi prekrasni

*lu* kaže...

Prelepo, prvi i poslednji su mi favoriti

Zondra Art kaže...

Odličan izbor!
Lijep ti pozdrav šaljem.

drenka kaže...

Ja bi napravila ovaj prvi okvir. Izgleda bas simaticno i jednostavno za naporaviti

Suzana kaže...

Toliko dobrih ideja da naprosto ne mogu odlučiti što napraviti. Pozdrav!

LadyA kaže...

ajme draga predivni su, ovi prvi, tvoji mi se najviše sviđaju..volim izgled neobrađenoga drveta, koji unosi malo prirode u dom.
PUSA VELIKA!

Sanja kaže...

Odlični okviri, super ideje na kojima ti zahvaljujem, a mene hvata i zimski i proljetni umor, pa onda ljetni i jesenski...ali ne predajem se :)))
Pusaaa

Sanja kaže...

Odlični okviri, super ideje na kojima ti zahvaljujem, a mene hvata i zimski i proljetni umor, pa onda ljetni i jesenski...ali ne predajem se :)))
Pusaaa

tina.b. kaže...

znači ima nas još umornih! uf... nastojim se odhrvat, al' trenutno je jači od mene :(

vidim da vam je većini prva slika zapela za oko... i meni su ti naj, ali nikako mi se ne uklapaju u kupaonicu...ali, mogli bi proći u spavaćoj!