18 ožujka 2011

Every day same....!

Kiša pada i oblačno je već tri dana, a isto toliko su utakmice na tv-u. Puno vremena provedno u kući. Terapija 'isključi mozak, sidni za radni stol pa što ispadne' se pokazala najučinkovitijom motivacijom.
I da, već neko vrime mislim pitat vas kreativke koje se bavite izradom nakita da li ste zainteresirane za kupnju ili razmjenu repromaterijala? Uglavnom kupujem veće količine pa imam ponešto repromaterijala viška.... Evo, tu su dvije slike kapica i zlatnih lanaca (a imam još nešto i privjesaka) pa ako ste zainteresirane možete mi se javiti na mail tince2707@gmail.com  :)

Broj komentara: 8:

jednababaroga kaže...

narukvica mi je prekrasna!!!
e da te pitam, di kupuješ repromaterijal. Meni bi trebale one kopče za naušnice, za one naušnice šta idu direktno u uho, znaći ne udice. Pojedinačno su jako skupe.

tina.b. kaže...

U zadnje vrime sav repromaterijal nabavljam preko eBaya. Cijene su puno povoljnije samo što treba cila vječnost dok stvari dođu (cca 1 - 1.5 mjesec).
A te kopčice sam kupovala zadnji put u Mustapić doo, ali nisu dobre, izazivaju alergijsku reakciju na koži. Njih nisam kupovala ni tražila preko eBaya pa ni ne znam cijene

jednababaroga kaže...

e, zato te i pitam. Dobro da si mi rekla, mislila sam uzet u mustapića. A priko eBaya sam tražila, i nisam uspila nać.

tina.b. kaže...

ja sam ih kupovala prije lita, tako da je moguće da sada imaju i druge.
Hajde mi pošalji svoj mail pa da ti dam link ako naletim na eBayu na njih

jednababaroga kaže...

posala sam ti mail :)

Drangulije kaže...

samo ti radi :) bice ti super, dok je kisa... i utakmice, nema sta da ti odvlaci paznju, kao npr. lepo vreme ;D

Sanja kaže...

"Sidni za radni stol, pa što ispadne"...bravo...to je zaista najbolja terapija koja je urodila tvojim prekrasnim unikatnim nakitom...baš mi se sviđa!!!

tina.b. kaže...

Hvala cure... danas lipo vrime, takvo je najavljeno za do daljnjega i mislim da će sve teže biti sjest za stol?!