02 ožujka 2011

Ko će pogodit....

koliko ih ima?!
Sređivala sam radni stol ovih dana, napravila razmještaj stvarčica na njemu kako bi stvarajući nakiTIĆ radila što manje nereda. Sredila sam i košare sa tkaninama i sortirala ih po bojama i dezenima. A sredila sam i one kojih imam u malim količinama i od njih napravila kružiće... pun ih je radni stol i obožavam što su tamo ovako veseli i šareni!
Sad ih još samo trebam spojit u cviTIĆe  :D

Broj komentara: 7:

{e-sidora} kaže...

ponosna sam na tebe marljivicu

MICE TORBICE kaže...

Ima ih milion...SUUUPERVRIJEDNICA!!!!

Vrtirepka kaže...

ima ih 342 :D

Sanja kaže...

Ooooooo, bit će puno novih cvjetića...veselim se unaprijed :)))

Tea Jurković kaže...

ajme meni, pa nisi ih valjda ručno rezala...... svaka čast, ja bih odustala nakon 14 komada :)))))) bravo!

Asja kaže...

obožavam tvoje kružiće i sve to šarenilo boja!

tina.b. kaže...

Hahaha, Tea da, sve ručno... i ja sam mislila odustat nakon ne znam ni sama kojega... ali mic po mic došla sam im kraju!