25 ožujka 2011

Nešto je u zraku

Sve oko mene i u meni  ključa, vrvi i zuji.... ! Milijun pitanja i dvojbi, a uvik bez odgovora i rješenja. Proljeće.  Sunce je sve višlje. Uskoro će dan biti dug. Pa duži od dugog. Volim ovo doba godine. Uglavnom....
A šta vi kažete, što vam je draže.... mirna, nježna i uspavana zima.....
 ....ili razigrano, zvečavo i bogato proljeće

Broj komentara: 7:

{e-sidora} kaže...

Meni je najdraže mirno, nježno i toplo proljeće. Hm, kraj svibnja, početak lipnja. A što se ogrlica tiče, ona koju si povezala sa zimom mi je ekstra. Fina, decentna... :)

LadyA kaže...

uuu razigrano, zvečavo proljeće:)

Maja kaže...

defitivno proljeće, super je ogrlica =)

IvaKreativa.com kaže...

obje su mi super!! bas su prekrasne!!

Just Cake Girl kaže...

Proljećeee :) predivne stvari!

Drangulije kaže...

Znas kako... svako doba ima nesto u sebi, kako bi se to reklo ONO :)
Ja volim sve promene koje dolaze... Prosto sam takva.

tina.b. kaže...

E, Drangulije odlično si to rekla i istina je - svako godišnje doba u sebi krije ljepotu samo je treba prepoznati!

Hvala vam cure na komentarima <3