09 ožujka 2011

Odlučila sam se poigrati

s onim kružićima i spojiti ih na malo drugačiji način.
Mislim da mi se, bar trenutno, više sviđaju ovakvi cviTIĆi.... A vama?

Broj komentara: 14:

{e-sidora} kaže...

Meni se isto sviđaju.

jednababaroga kaže...

Preslatki su.

Suzana kaže...

Super su cvjetići zbog novih kombinacija.

Zondra Art kaže...

Baš si se lijepo igrala i zaigrala:)
Prekrasni radovi!

Sanja kaže...

Nevjerojatna si...baš poput tvojih zaigranih cvjetića :)))

Just Cake Girl kaže...

Prekrasno :) Ovaj tirkizni je mmmmmm :))

eda kaže...

Predivni cviTići!! Baš mi se sviđaju:))

Good Ghost kaže...

jako lijepo

Drangulije kaže...

odlicni su i ovi :) kao u ostalom i svi... :) samo ti nama radi :D

tina.b. kaže...

Hvala vam cure. Baš ste drage!

LadyA kaže...

Super su, baš mi se sviđaju!!!
Daj mi reci gdje si nabavila ovaj prekrasan gumbić sa treće slike?

Villa-loredana kaže...

Ovakve igre iz zabave uvijek daju odlične kreakcije. Pozdrav. Loredana

maja_rkl kaže...

eee prvi put sam na tvom blogu i ne mogu ga ne prokomentirati :) imaš super ideje, odlično izgledaju broševi ;)

tina.b. kaže...

LadyA, misliš na ovaj cvjetić? mama mi je dala te puce, mislim da ih je kupila negdi u Splitu...

Loredana, da, najbolje zabava proizđe iz neplaniranog i spontanog... bar se meni tako pokazalo u svemu u životu!

Maja, dobro došla! Nadam se da ćeš nastavljat svraćati... :)