21 ožujka 2011

Osvanulo je proljeće....

... ne baš vedro i toplo kakvo je prognoza na tv-u najavljivala. Malo sam razočarana jer nema tračka sunca kojem sam se nadala.
U skladu s vremenom vani, tmurnim proljećem, evo i nekoliko tmurno-cvijetnih stvarTIĆica :)

Broj komentara: 8:

astrid.york kaže...

i ja se nadala suncu, nek, barem malo vedrine kod tebe na blogu :D

Sretno Vrijeme kaže...

Ma i kod tebe se nazire dolazak proljeća, onaj cvjetak crvenog tučka upravo je pozvao sunce k sebi, i sada gore traje borba s oblacima......vidjet ćeš za par dana :).

Zondra Art kaže...

Prekrasni i pravi proljetni radovi!
Šaljem ti puno sunca s mora, kiss.

Drangulije kaže...

Ipak, nisu toliko tmurni tvoji cvetici... Ima tracka nade, za bolje vreme ;)
Kod nas je danas prolece... :))))

Asja kaže...

da, došlo nam je proljeće, nešto su govorili na prognozi da će u petak biti 20 C (bar u mojem kraju aka u Zapresiću :)) ali sve mi se čini ništa od toga :(
Predivni su ti crno-bijeli cvjetići, vrlo su elegantni i šarmantni!

Maja kaže...

Super zgledaju...
Skužila sam da neke radimo po istom principu...
Srećom pa nam nisu slični :)
Da ne bi bilo da kopiram :)
U svakom slučaju lijepi su... pogotovo gumbeki u sredini.... Ja se patim sa oblačenjem ovih koje imam da ne budu obični, jer sam škrta kupovat nove :)

tina.b. kaže...

Hvala cure :)

Majo, ja isto skupljam dugmiće po susjedstvu, ne jer sam škrta već su u dućanima preskupi! Tu i tamo kupim neke fora metalne, ali mi nikad nije jasno zašto toliko koštaju?!

Maja kaže...

Meni je strićek u dućanu reko da je zato kaj se u Hrvatskoj više ne proizvode... jer sam skoro na dupe opala kad sam za jedan jednini gumbić dala 8 kuna...kaj je previše stvarno je previše...