26 ožujka 2011

Tako malo je potrebno za sreću!

Tko god ima doma psa zna što mu on znači i koliko to maleno/veliko dlakavo stvorenje može uljepšati život. Mahnito lupanje repićem svaki put kad te vidi, umiljati pogled i njuškica ispod ruke kad hoće da ga se mazi, nježni dodir i privrženost kad si tužan.... Nevjerojatna su stvorenja i stvarno je istina da su najbolji čovjekov prijatelj. U to uopće ne dvojim.
Prije 4 godine momak i ja udomili smo malenu kujicu koja je imala nepuna 4 mjeseca i isto toliko kila kad je došla u naš dom. Još danas se sjećam straha i tuge u njenim očima...
Prisjetila sam se sinoć toga kad sam gledala slike pasa koji se nalaze u azilu u Žarkovici pored Dubrovnika. I opet ne mogu da se ne zapitam kakva li ih je životinja ostavila?! Kakva životinja ima srca to napraviti tako divnim, iskrenim i odanim stvorenjima!?
Ovo su neki od onih koji još uvijek traže dom i ruke spremne za maženje:
A koliko je pas čovjekov (i djetetov) najbolji prijatelj riječi teško da mogu opisati bolje od ovih fotografija (uspješno udomljenih pasa):
Ako možete pomoći evo kontakt podataka azila:
tel. 091/591-8434 (Sandra), 091/881-5711 (Anica)
e-mail: zarkovica.utociste@gmail.com
e-mail: marin.sambrailo@du.t-com.hr
broj kunskog racuna:2407000-1100024932, OTP banka
broj deviznog računa kod OTP banke: SWIFT:OTPV HR 2X,IBAN: HR 88 2407000-1100024932

Broj komentara: 6:

Maybe kaže...

doma imam jedno malo čupavo stvorenje i nema ljpšeć nego kag me pogleda tim svojim okecama!
jednom sam bila u azilu i srce mi se paralo. da ponovo uzmim psa bio bi iz azila!

astrid.york kaže...

baš ti je divan ovaj post, a psići su preslatki, kad moje dijete malo poraste uzet ćemo sigurno jednog napuštenog :D

tina.b. kaže...

Maybe, nevjerojatno je koliko takvi psi shvaćaju što napraviš za njih kad ih uzmeš k sebi - i vrate to peterostrkuko!

Astrid, bravo! Baš sam neki dan čitala koliko je dobro da dijete odrasta uz psa - psihološko u smislu da se nauči odgovornosti, da lakše stječe prijatelje i sl, a i u fizičkom smislu također jer jačaju imunitet.
U svakom slučaju puno uspjeha kad se odlučite za taj korak!

IvaKreativa.com kaže...

krasan post, ma psi su zakon. slike predivne.. pogotovo ona di klinac lezi na psu:)

Drangulije kaže...

sve pohvale za post...
kod nas su veliki problemi sa azilima, na veliku zalost :(

tina.b. kaže...

IvaKreativa, mene je ta slika isto osvojila! STvarno govori tisuću riječi!

Drangulije, na žalost, nije ni kod nas situacija bolja. Da, postoje azili, ali stanje i uvjeti u većini njih daleko su od dobrih. Puno toga ovisi o trudu i zalaganju pojedinca, a lokalne vlasti često nemaju sluha za njihove potrebe. Mene to jako rastužuje.