13 travnja 2011

Gastro kuTIĆ: muffins s kupinama

Kad sam bila mala (ili mlađa) mrzila sam kad bi mama radila kolače sa voćem. Općenito voće nisam pretjerano volila, čak ni banane. Jedino trešnje. I lubenicu.
Danas, kad sam malo narasla volim voće, a posebno ono crveno.... a u kolačima tek!
Sad, problem je što baš i ne volim radit slatko. Kuham, ali slatko... Uf! Počeci su bili teški i nejestivi pa mi je valjda ostalo usađeno u memoriji da ja za to nisam sposobna. Tako je bilo dok nisam kupila kalupe za muffine! Ta mala čuda od kolačića su tako jednostavna za napraviti, a u pravilu su vrlo jestiva! Bez pretjerivanja, smjesa je gotova u 5 do 10 min, peku se 20ak i za pola sata imate vrući, slasni i slatki zalogaj ispred sebe!
Ja sam jučer radila muffine s kupinama po ovom receptu s Coolinarike i ispali su odlično!
Dakle, za uposliti svoje prstiće, a posli i nepca, trebat će vam:
    * 1 1/2 čaša (od cca 2 dcl) glatkog brašna
    *  pola vrećice praška za pecivo
    *  1/4 čaše šećera
    *  1 vanilin šećer
    *  prstohvat soli
    *  prsohvat muškatnog oraščića
    *  3/4 čaše mlijeka
    *  60g maslaca (može i margarin za kolače)
    *  1 jaje
    *  1 1/2 čaša kupina (moje kupine su bile zaleđene, a prethodno na tavi propasirane sa šećerom i medom); možete ih umiješati u smjesu, ili ih možete nadodati na vrh ili između dva sloja smjese koju ste zamutili bez njih. 
Sva filozofija s muffinima je u tome da se zasebno pomiješaju suhi sastojci, odnosno vlažni, pa se zajedno spoje sa pjenjačom, ne mikserom.  Uvalite po jednu veliku žlicu smjese u svaki kalupić, pecite 15ak min na 200°C i to je to!
U slast! 
P.S. Mr Biciklić je rastavljen ;)

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Već ih obožavam i spremam receptić:)
Krasno izgledaju, sve pohvale!

jednababaroga kaže...

Ajme, ja obožavam radit kolače i torte. I večinom izgledaju loše, al su okusom savršene :)

SmallG kaže...

Muffini! <3 Super izgledaju! A i vejrujem da su finiiii! :)
Obožavam ih!
Moja preporuka: muffini s čokoladom i bananom sa coolinarike! :))

tina.b. kaže...

Babarogice, ja sam ti muku mučila s kolačima dok nisam otkrila muffine. Nije da nisu bili jestivi, ali su izgledali očajno i to mi je išlo na živce. Sad se više ne živciram i muffini ispadaju odlično!

SmallG - probala sam čokoladne s nutelom s Coolinarike, a ja u smjesu ubacim još i banane pa budu extra sočni!

Drangulije kaže...

Ja sam pre neki dan pravila mafine ;) a sutra dan cupcakes, tek da vidim razliku. I, neverovatno, bila sam ubeđena da će mi se više dopasti ovi drugi, ali neee... ;) Mafini su mi mnogo bolji. Ne znam što tačno, ali naravno, daću još jednom šansu cupcakes-u :). Nikada se ne zna, mozda je samo problem u receptu.
Ako hoćeš recept za čoko-banane mafine, samo javi ;)

Suzana kaže...

Divan recept i podrobne upute. Hvala!
Čeka te nagrada na mom blogu.