16 travnja 2011

Lately...

 ... pronašli smo nekakav stari metalni kašun kojeg je dragi prestrugao, a ja ga obljepila novinama. Napravili smo poklopac (kojeg prije nije ni bilo) od drva kojeg smo također pronašli, ostrugali i prepiturali.
 Mr Biciklić je rastavljen! Kostur je već i prestrugan i opituran temeljnom bojom. Sad sam ja na redu sa stripom.... Nadam se već početkom ovog tjedna da bih ga mogla malo ulipšat!
 Nešto sam i nakita po narudžbi radila... nekoliko prstenja, naušnica i lančića.... a nešto me još čeka! Zato se sad idem baciti na posao!
Ugodan vam ostatak vikenda najdraže moje :****

Broj komentara: 7:

eda kaže...

Sve je odlično, kao i uvijek super radovi, ali ovaj kašun... ne mogu vjerovati da si ovakvog ljepotana napravila od metalnog kašuna, stvarno fenomenalno izgleda s ovim slovcima:))

Suzana kaže...

Da bi riječ rekla, osim bravo za kombinacije i ideje. Favorit mi je prsten koji ima kockice,prugice i točkice.:):):)

Zondra Art kaže...

Prekrasno, baš si bila vrijedna, bravo!
Prsten sa kockicama... divno baš za ljeto, sve je jakoo lijepo!

Drangulije kaže...

Super izvestaj :)))
Dobro je da "mrdas" pored silnih obaveza, koje imas sa poslom...
Svaka ti cast.
I drago mi je sto imas narudzbe, samo neka ide :)))

tina.b. kaže...

Eda, krivo mi je što ga nisam slikala 'prije' jer je izgledao otprilike ko Biciklić! Dragi je obavio veći dio posla, ali je ispao stvarno super. Sad je u dnevnom, poslagani su kušini na njemu i ima svrhu klupice.

Suzana, za tog se cura i odlučila! Meni je gušt igrat se sa dezenima tako da je ovaj put dobro ispalo.

Zondra, hvala :**

Drangulije, nije kod nas još sezona zaprave počela tako da još imam vremena, ali bojim se da od lipnja radim 7 dana u tjednu tako da ću sigurno imati manje energije, a i vrimena, nego sad :)

Asja kaže...

Pa ti si stvarno vrijedna! svaka čast! Jedva čekam vidjeti Mr Biciklića u punom stripovskom izdanju!

Angie kaže...

Jedva čekam vidjeti Mr Biciklića u konačnoj varijanti....