22 travnja 2011

Mašnomanija

U posljednje vrime bila sam se uhvatila pletenica i mašnica! Gornje slike očiti su rezultat tog mog 'hvatanja'! A onda sam neki dan kupila sprej u boji zlata i neku boju koja bi trebala biti staro zlato, ali je na kraju ispala više bakrenasta i sad uglavnom sprejam! Naušnice me čekaju da ih dovršim, nadam se da ću to danas napraviti pa ću vam možda već sutra pokazati kako su ispale u kombinaciji s tim bojama! Pokušavam ih bojati na pruge pa onda pruge označavam trakom za pituravanje koju prije toga moram rezati... Uglavnom, proces uzme porciju mojih živaca s ne uvik dobrim rezultatom. Moram smislit neki način da si olakšam proces stvaranja pruga.... Razmišljala sam o onom korektoru u rolici, zna li netko postoji li takav oblik ljepljive trake?

Broj komentara: 8:

Zondra Art kaže...

Sretan Uskrs tebi i tvojima.

Angie kaže...

Imaš onaj (balea) hansaplast-selotejp (u DM-u) - izgleda ko selotejp, ali je hmmmm... više od nekakvog plastificiranog platna... e, a on se super ravno kida - započneš malo i kida se skroz ravno... uglavno, teško za opisati ali probaj....radi...

tina.b. kaže...

Hvala draga Zondra! Tebi i tvojima također sretan Uskrs i ugodno druženje :)

Angie, vidiš, mogla bi to potražit idući put kad budem u dm-u... hm, valjda ću uspit nać iako nisam sigurna što tražim ;))

{e-sidora} kaže...

hm, flomaster za tkaninu... ili srebrni/zlatni konac? :/

bensedin art kaže...

Pogledaj ovo:
http://www.tesa.co.uk/consumer/solutions/tesa_roller/glue-and-correction-rollers,32999,1.html
Zbilja je odličan, ja sam jako zadovoljna!

tina.b. kaže...

isidora, meni treba traka koju ću moći odljepiti poslje...

Bensedin, jel to trakica koja se može odljepiti ili je ona korekturna masa koja inače bude u ovakvom obliku?

Angie kaže...

Ne možeš pogriješiti... u DMu, tamo gdje stoje hanzaplasti-flasteri, u kutijici je a izgleda kao selotejp... i nije balea već "Das gesunde Plus"

bensedin art kaže...

Ne, ne može se odlepiti. Kad je jednom zalepiš, to ti je zauvek:)!